جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کلنگ زنی پل بزرگ “کف بس” شهر خور لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ پل بزرگ کف بس شهر خور لارستان کلنگ زنی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ پل بزرگ کف بس شهر خور لارستان کلنگ زنی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر خور، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، پل بزرگ کف بس شهر خور لارستان کلنگ زنی شد.

در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه، شهردار خور گفت: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای کامل این پروژه حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

حلیمی با بیان اینکه این پل از دو سازه بتنی و فلزی ساخته خواهد شد، افزود: این پل دارای ۶۰ متر طول و عرض ۲۴ متر و شامل ۲ دهانه می باشد.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که برای مردم در این مسیر بوجود می آمد، همچون ایجاد خطر از بروز سیل و همچنین برای تسهیل در عبور و مرور مردم در این آبنمای پر تردد، شهرداری و شورای شهر خور اقدام به آغاز عملیات اجرایی این طرح می نماید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در این آیین با قدردانی از فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر خور، ساخت این پل را در دل این شهر ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد هر چه سریع‌تر مردم از این پروژه خوب و مؤثر استفاده کنند.

حسنی با ایجاد فضای آرامش بخش و مفرح برای تمام شهروندان شهر خور و همچنین تسهیل در عبور و مرور مردم را خواستار و با اعلام حمایت از پروژه‌های در دست اجرای این شهر ادامه داد: با همه ظرفیت‌های موجود نسبت به تسریع، تسهیل و اجرای با کیفیت پروژه‌ها اقدام شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۹:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین