پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

برنامه های سفر لاریجانی به لارستان چیست؟

 رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با استقبال مسئولان ارشد فارس وارد  شیراز شد تا سفر دو روزه خود به سومین حرم اهل بیت(ع) و سه شهرستان استان فارس را…

 رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با استقبال مسئولان ارشد فارس وارد  شیراز شد تا سفر دو روزه خود به سومین حرم اهل بیت(ع) و سه شهرستان استان فارس را آغاز کند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم علی لاریجانی امروز دوشنبه به استهبان سفر کرده و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت می‌کند. لاریجانی پس از آن در جشنواره ملی جبرئیل امین که به منظور تجلیل از ۲۶۰ حافظ کل قرآن از ۲۳ استان و دو کشور عراق و پاکستان توسط موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) برگزار شده حضور یافته و در میان جمعیت پنج هزار نفری این مراسم باشکوه که بزرگترین رویداد قرآنی کشور به شمار می‌رود، سخنرانی می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر خود به استان فارس  به نی‌ریز سفر کرده و در ابتدا از یکی از کارخانه‌های فولاد و یا سیمان نی‌ریز و همچنین مسجد جامع نی‌ریز بازدید و پس از آن در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت می‌کند.

علی لاریجانی در دومین روز سفر خود(فردا سه شنبه)  به لارستان سفر کرده و در همایش تجلیل از خیرین و خادمان حسینی به سخنرانی می‌پردازد. پس از آن در نشست مشترک روحانیون اهل سنت و شیعه منطقه لارستان شرکت می‌کند.

بازدید از بازار تاریخی لار، مجتمع خیرساز منیری، دانشکده خیرساز علوم پزشکی و همچنین افتتاح سالن بین‌المللی فرودگاه لارستان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لارستان است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “برنامه های سفر لاریجانی به لارستان چیست؟”

  1. ناشناس گفت:

    آقای لاریجانی به لارستان خوش آمدی و خوش قدم باشی

  2. احسان گفت:

    اي کاش اقاي لاريجاني بجاي بازديد از اين نمونه پروژهها بازديدي از پروژه هاي در حال احداث لار جهرم و لار بندر و وضعيت کنوني اين پروژهها و پرترافيک بودن اين محور داشتند که بلاي جان مسافران شده است.همچنين تاکنون با سياست مسوولان محترم منطقه سرنوشت چهار اداره کلمان در هواست،اداره کل صنعت و معدن و جهادکشاورزي ،اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي و اداره کل راه و شهرسازي

  3. تیزهوشانی سابق گفت:

    بازدید و افتتاح مجتمع های خیرساز توسط مقام دولتی چه ارزشی دارد ؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین