پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اندر احوال محروميت ورزشي در روستاي براك

*براک* روستايي در کنار فرودگاه بین‌المللی لارستان مي باشد كه با بيش از ٣٠٠٠ نفر جمعيت  كه غالب مردم آن در کشورهای حاشیه خلیج فارس مشغول به کار هستند با…

*براک* روستايي در کنار فرودگاه بین‌المللی لارستان مي باشد كه با بيش از ٣٠٠٠ نفر جمعيت  كه غالب مردم آن در کشورهای حاشیه خلیج فارس مشغول به کار هستند با شهرهایی همچون لار، خور و لطیفی همسایه‌است.

روستاي *استعداد خيز* براك در ورزش فوتبال با نام *امواج* عجين شده است جايي كه اين تيم مردمي به صورت خصوصي اداره مي شود و *ساليان سال در كليه مسابقات رده هاي مختلف سني حضور فعال در مسابقات داشته و همواره نيز از جمله مدعيان و تيم اخلاق مي باشند.

 اين مهم زماني جالب تر است كه بدانيم اين روستاي كاملا محروم، از كمترين امكانات ورزشي نيز برخوردار نبوده و نه سالن ورزشي دارند و نه زمين چمني اما فوتبال در براك بيشتر از هرجاي ديگر لارستان چشم نوازي مي كند.

*اينك ورزش دوستان* و تني چند از خيرين و فعالان ورزشي و مسئولين شوراي براك در تلاشند بجاي دست روي دست گذاشتن با همت خود اين كمبود را جبران نمايند.  در حال حاضر استاديوم براك مراحل *حصاركشي* و *تعيين محدوده*، *ساخت* سرويس بهداشتي، *ساخت سكو* و *زير سازي لازم براي زمين چمن* را آغاز نموده و روند پيشرفت مناسبي نيز در آن مشاهده مي شود.

 *با اين اميد* كه خيرين و مسئولين ورزش لارستان با نگاهي ديگر به بهبود فضاها و امكانات و تجهيزات ورزشي براي جوانان و نوجوانان اين منطقه اهتمام ورزند  *با آرزوي* آن كه جوانان هيچ شهر يا روستايي محروم از امكانات اوليه ورزشي نباشند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین