جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

احداث 4 کیلومتر راه روستایی در «قلات»

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از احداث ۴ کیلومتر راه روستایی در «قلات» بخش اوز لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از احداث ۴ کیلومتر راه روستایی در «قلات» بخش اوز لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد به همراه جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان از پروژه خیر ساز راه روستایی قلات واقع در بخش اوز لارستان بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

باقرى فرد اظهار داشت : در حوزه استحفاظی این اداره کل خیرین زیادی وجود دارند و اکثر امکانات این شهرستان ها مانند مدرسه ، دانشگاه ، بیمارستان ، درمانگاه و مساجد با همت این بزرگواران ساخته شده است و با رایزنی هایی که با این نیک اندیشان طی چند سال اخیر صورت گرفته باعث شده بخشی از این خیرین در حوزه راهسازی و راهداری نیز ورود کرده و تا کنون ده ها کیلومتر جاده، پل و حذف نقاط پرحادثه توسط این خیرین انجام  شده و چندین پروژه نیز در دست اجرا مى باشد .

وی در خصوص پروژه خیر ساز روستای قلات تصريح كرد : این پروژه با همت اقای سید عبدالله حسینی از خیرین منطقه به طول ۴ کیلومتر در حال اجراست و با اتمام این پروژه دسترسی مردم  این روستا به جاده اصلی حدود ۵ کیلومتر کاهش خواهد یافت و ۲ دستگاه ابنیه فنی نیز در این محور ساخته شده است .

مديركل راه و شهرسازى لارستان افزود  : راه، محور توسعه هر منطقه است و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور از خیرین تقاضامنديم  تا در پروژه های راهسازی و راهداری بازوی توانمندی برای این اداره کل باشند و با اقدام خداپسندانه خود نقش بسزایی در پیشرفت و ابادانی منطقه ایفا نمايند  .

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۶:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین