جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

توانایی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در جذب بیشترین آمار دانشجو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: با داشتن آزمایشگاه‌های مجهز، استادان مجرب و فضای آموزشی مناسب می‌توانیم بیشترین آمار جذب دانشجو را داشته باشیم. به گزارش میلادلارستان به نقل…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: با داشتن آزمایشگاه‌های مجهز، استادان مجرب و فضای آموزشی مناسب می‌توانیم بیشترین آمار جذب دانشجو را داشته باشیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  آنا، مهدی زارع  در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان این موضوع که در شرایط خاصی قرار داریم و فقط با هم‌فکری و اتحاد می‌توانیم از این دوره حساس عبور کنیم، گفت: منابع مالی جزء نقاط قوت هر سازمانی است و امروز می‌بینیم که به‌دلایل مختلف این نقاط قوت به تهدید تبدیل‌شده و در صورت مدیریت نکردن بهینه بقا و موجودیت ما را به خطر خواهد انداخت.

وی بیان کرد: به‌رغم وجود مشکلات و ظرفیت‌های محدود مالی که به‌دلیل کاهش دانشجو و اتکا به درآمدهای شهریه‌ای شکل‌گرفته است، می‌توانیم با انسجام و ایجاد برنامه‌ریزی مشخص از این دوره به‌ سلامت عبور کنیم و بنده اطمینان دارم که آینده‌ای روشن برای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان رقم خواهد خورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ادامه داد: معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه باید این دغدغه را داشته باشند که با ایجاد بستری مناسب، شرایط را برای جذب دانشجوی بیشتر فراهم و از تمام سازوکارهای لازم در این خصوص استفاده کنند.

زارع، ظرفیت و امکانات مناسب دانشگاه را یکی از نقاط قوت برای جذب دانشجو دانست و عنوان کرد: یکی از باسابقه‌ترین واحدهای دانشگاهی استان فارس هستیم و اکنون با داشتن آزمایشگاه‌های مجهز، استادان مجرب و فضای آموزشی مناسب می‌توانیم، بیشترین آمار جذب دانشجو را داشته باشیم.

وی، تکریم دانشجویان و توجه به خواسته‌های قانونی آنان را یکی از راهكارهي جذب دانشجو دانست و گفت: استادان، کارکنان و دانشجویان، اعضای یک خانواده هستند؛ بنابراین باید علاوه بر شناخت مشکلات دانشجویان و احترام به آنان، شرایطی را ایجاد کنیم تا در چارچوب قانون بسیاری از دغدغه‌های این عزیزان که به دلیل دوری از خانواده و فشارهای دوران تحصیل ایجاد شده است، مرتفع شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان، اتحاد کارکنان را برای عبور از این شرایط سخت مهم برشمرد و تصریح کرد: امروز منافع و بقای همه ما در همدلی و انسجام در امور است و نباید بگذاریم دودستگی‌ها و سلیقه‌های شخصی این هم‌بستگی‌ها را از بین ببرد. باید با درک صحیح منافع سازمانی و پرهیز از هرگونه تند و کندروی در انجام مراحل اداری، سازمانی پویا و هدفمند را شکل داد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین