شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

گردهمایی مدیران مالی شهرداری های فارس در «لطیفی» برگزار شد

دوره آموزشی دو روزه تنظیم بودجه و نحوه هزینه کرد اعتبارات جاری و عمرانی ویژه کارشناسان حوزه مالی شهرداری‌های استان فارس در شهر لطیفی (شهرستان لارستان) برگزار شد. به گزارش…

دوره آموزشی دو روزه تنظیم بودجه و نحوه هزینه کرد اعتبارات جاری و عمرانی ویژه کارشناسان حوزه مالی شهرداری‌های استان فارس در شهر لطیفی (شهرستان لارستان) برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی، دوره آموزشی و توجیهی معاونین، مسئولین و کارشناسان حوزه مالی شهرداری‌های استان فارس با رویکرد آموزش کاربردی تنظیم بودجه و نحوه هزینه کرد اعتبارات جاری و عمرانی، طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (۲۱ و ۲۲ آذرماه ۹۷) به میزبانی شهرداری لطیفی در سالن همایش‌های شورای اسلامی شهرستان لارستان برگزار شد.

شهردار لطیفی هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقای کمی و کیفی دانش و معلومات کارشناسان حوزه مالی شهرداری‌ها عنوان کرد و افزود: در این دوره که با حضور آقای غلامی معاونت محترم مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس و آقایان مهندس رحیمی، بختیاری، جاوید، پریسایی و سرکار خانم شفیعی از کارشناسان دفتر امور شهری استانداری فارس و کارشناسان اداره‌کل امور مالیاتی استان فارس برگزار شد، توجیه و نحوه تنظیم بودجه سال ۹۸ برابر بخشنامه بودجه ۹۸ شهرداری‌ها، شرایط عمومی پیمان، نکته‌های مهم و کاربردی قانون ارزش‌افزوده، ثبت رویدادهای مالی مربوط به دریافت و پرداخت‌های مالیات بر ارزش‌افزوده، نحوه تنظیم و تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده و قوانین و مقررات مربوطه و تهاتر یا استرداد مالیات ارزش‌افزوده به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

مهدی حیدری ادامه داد: با توجه به ابلاغ بخشنامه بودجه سال ۹۸ شهرداری‌ها، بهترین موقعیت برای برگزاری این دوره بود تا مسئولین و کارشناسان حوزه مالی شهرداری‌های فارس با کسب معلومات جدید و انتقال تجربیات در فرصت مقرر برای ارائه خدمات مطلوب همت کنند.

وی از برگزاری این دوره آموزشی دوروزه ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوار هستیم با برگزاری این دوره آموزشی، اطلاعات و معلومات مسئولین و کارشناسان حوزه مالی شهرداری‌های استان فارس به‌روز شود تا در مسائل مالی شاهد گام‌های مثبت و مؤثری باشیم.

این مقام مسئول از آقایان قنبرنژاد و کرامتی شهرداران محترم شهر لار و اوز، آقایان پرویز، بیژنی و عسکری روسای شورای اسلامی شهرهای لطیفی، لار و اوز که نهایت همراهی و همکاری را با شهرداری لطیفی کردند، تشکر و قدردانی نمود.

بر اساس این گزارش، آیین اختتامیه این دوره با حضور معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه لارستان، بخشدار محترم مرکزی لارستان، روای شورای اسلامی شهر لطیفی و لار و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار و از کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس و همچنین شهردار لطیفی تقدیر شد.

گفتنی است بازدید از باغ نشاط لارستان، پارک سلامت شهر لطیفی، موزه مردم‌شناسی و منزل سنتی نریمانی در اوز از برنامه‌های جانبی این دوره آموزشی بود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین