شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای نمایش «عش آباد» در تالار استاد جمالی لار

نمایش (عشق آباد) کاری از گروه تئاتر کانون نمایش فریاد از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در تالار استاد جمالی شهر لار به روی صحنه رفت. به گزارش میلاد لارستان…

نمایش (عشق آباد) کاری از گروه تئاتر کانون نمایش فریاد از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در تالار استاد جمالی شهر لار به روی صحنه رفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان که صبح امروز به‌اتفاق هیأت رئیسه دانشگاه از نمایش عشق آباد دیدن کرد در حاشیه این اجرا، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به‌عنوان یکی از واحدهای بزرگ کشور، دارای استعدادهای بالقوه و بالفعل است که استفاده صحیح و بهینه از این استعدادهای کم‌نظیر می‌تواند جایگاه دانشگاه را در اذهان عمومی ارتقا داده و باعث رشد کیفی شود.

مهدی زارع ادامه داد: یکی از مقولاتی که در آن استعدادهایی وافر و قرایحی کم‌نظیر جلوه‌گر بوده و برای ما دانشگاهیان احساس امید و سرزندگی خلق می‌کند، استعداد هنری دانشجویان در زمینهٔ تئاتر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با بیان این موضوع که تئاتر عشق‌آباد، یکی از مصادیق خوب این ادعاست، اظهار کرد: دانشجویان هنرمند ما با اجرای این نمایش و جذب مخاطبان که از اقشار مختلف شهرستان بودند، همه را به وجد آوردند و به ما متذکر شدند که نباید بگذاریم چنین استعدادهای هدر برود.

زارع با نقل‌قولی از رهبر معظم انقلاب در مورد تئاتر، خاطرنشان کرد: اگر به گفته ایشان که فرمودند «تئاتر می‌تواند از منبر هم تأثیرگذارتر باشد» ایمان داشته باشیم، چنین هنرهایی را نباید فقط در مقوله سرگرمی و فانتزی تصور کنیم و شایسته است برای برون‌رفت از بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی، بدان متوسل شویم.

رئیس دانشگاه آزاد لارستان بیان کرد: استفاده از هنری که متعهدانه در خدمت جامعه و ارزش‌های اسلامی و انسانی باشد، می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات شود.

وی با تشکر از گروه هنری «فریاد»، اظهار کرد: بنده به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، از هنرمندان و بازیگران خوب این نمایش تشکر می‌کنم و امیدوارم شاهد درخشش آنان در شهرستان و کشور باشیم.

در ادامه، عمران جمالی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با تشکر از کار گروهی انجام‌شده در اجرای نمایش«عشق‌آباد»، گفت: این کار، بازگوی زندگی کسانی است که معضلات اجتماعی و مشکلات زندگی دارند که بحمدالله با استقبال خوب همشهریان و دانشجویان مواجه شده است.

وی از تمرین یک‌ساله دانشجویان در این تئاتر خبر داد و ابراز کرد: برای آماده‌سازی این نمایش از ۴۰ نفر از دانشجویان تست بازیگری گرفته و در نهایت از ۱۶ نفر از آنان استفاده شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین