جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مدیر بنیاد مسکن لارستان در خصوص تغییر کاربری اراضی روستاها چه گفت؟

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان در نشست  گروه فنی کارشناسی تغییرکاربری اراضی روستایی تاکید کرد : تغییر کاربری اراضی در  روستاها بر مبنای قانونی محدوده طرح های هادی و با…

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان در نشست  گروه فنی کارشناسی تغییرکاربری اراضی روستایی تاکید کرد : تغییر کاربری اراضی در  روستاها بر مبنای قانونی محدوده طرح های هادی و با استفاده از ظرفیت های قانونی  صورت می پذیرد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان فارس، این نشست با حضور کارشناس امورفنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، نماینده جهادکشاورزی استان فارس، نماینده استانداری فارس، نماینده منابع طبیعی وآبخیزداری لارستان، مدیر محیط زیست لارستان، نماینده راه وشهرسازی لارستان، نماینده شهرداری لار و بخشداران بخشهای مرکزی، اوز و صحرای باغ لارستان به همراه دهیاران واعضاء شورای اسلامی روستاهای متقاضی تغییرکاربری درمحل دفتر مدیریت بنیادمسکن انقلاب اسلامی لارستان برگزار شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان در این نشست با تاکید بر اینکه ملاک توسعه روستایی ، طرح های هادی است گفت : طرح هادی سند توسعه روستایی است و همه تغییرات در راستای توسعه روستاها باید بر مبنای طرح هادی اعمال گردد ، در این زمینه ظرفیت های خوبی در روستاهای شهرستان لارستان ایجاد شده است و با استفاده از ظرفیت های قانونی با تغییرات کاربری اعمال شده سطوح رضایتمندی  مردم نیز افزایش یافته است .

ناصر زائری اضافه کرد: همانقدر که استفاده از ظرفیت های قانونی باعث افزایش رضایتنمندی در روستاها می شود، تغییر کاربری های غیر اصولی باعث ایجاد نارضایتی می شود ، باید در این زمینه به ظرفیت های قانونی توجه ویژه داشت .

وی تصریح کرد: از سویی باید به محدوده طرح های هادی نیز توجه داشت، طرح هادی با مشورت و هماهنگی دستگاههای مسوول تهیه و اجرا شده است و توانسته است جلوی تخریب اراضی و تصرف های غیر قانونی را بگیرد از این رو همه تغییرات کاربری نیز باید با تاکید بر حفظ چهارچوب های طرح های های انجام شود .

دراین نشست نمایندگان دستگاههای مسوول و بخشداران بخشهای مرکزی ، اوز و صحرای باغ لارستان به همراه دهیاران واعضاء شورای اسلامی روستاهای متقاضی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند .

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین