جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

استاندار فارس:‌ بخش خصوصی با جذب سرمایه‌گذار به اشتغال کمک کند

استاندار فارس از فعالان بخش خصوصی این استان درخواست کرد که توجه ویژه به جلب و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی داشته باشند و گفت: تلاش شما منجر به ازدیاد…

استاندار فارس از فعالان بخش خصوصی این استان درخواست کرد که توجه ویژه به جلب و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی داشته باشند و گفت: تلاش شما منجر به ازدیاد ثروت و ایجاد اشتغال پایه و غیرپایه در استان می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، عنایت‌الله رحیمی در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولتی با بیان اینکه برای جلب و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی باید بستر فرهنگی و قانونی جامعه فراهم باشد و از فعالان بخش خصوصی فارس درخواست کرد که توجه ویژه به جلب و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی داشته باشند و اظهار داشت: تلاش شما منجر به جلب و جذب سرمایه‌گذار در استان و کشور و سبب ازدیاد ثروت و ایجاد اشتغال پایه و غیرپایه در استان می‌شود.

وی با بیان اینکه تشکیل شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولتی یکی از بهترین تصمیم‌هایی است که در سال‌های اخیر گرفته شده است، اظهار داشت: برخی قانون‌ها برای فعالیت بخش خصوصی دست و پاگیر هستند و نیازمند قانون‌زدایی و شفافیت هستیم.

رحیمی بیان کرد: مشکلات بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باید احصا شود و قطعا کسانی که دستی در آتش دارند و زندگی آنها از طریق فعالیت در بخش خصوصی تامین می‌شود بهتر از ما دولتی‌ها با مشکلات آشنایی دارند و پیشنهادات آنها برای رونق اقتصاد کارساز خواهد بود.

استاندار فارس افزود: ما قوانین ناسخ و منسوخ زیادی داریم که طبیعتا دست و پاگیر هستند به ویژه قوانینی که در حوزه صادرات وجود دارد و این در حالی است که در کشورهای دیگر برای رونق صادرات به فعالان این بخش یارانه پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما برای خارج شدن از صادرات تک محصولی نیازمند تنوع‌بخشی به محصولات صادراتی هستیم و برای این کار باید به فعالیت‌های اقتصادی تنوع بخشید.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۸:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین