چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اثرهای هنری “امیرقیومی” و “مهدی ابراری” شایسته تقدیر داوران بین المللی قرار گرفت

دو عکاس توانمند لارستانی  در ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام  مورد تقدیر قرار گرفتند. به گزارش میلادلارستان در ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام که در آن  عکاسانی از…

دو عکاس توانمند لارستانی  در ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام  مورد تقدیر قرار گرفتند. به گزارش میلادلارستان در ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام که در آن  عکاسانی از ۵۰ کشور حضور داشته و در بخش مسابقه آن بیش از ۱۳۰۰۰ عکس به دبیرخانه ارسال شده بود، اثر امیر قیومی  هنرمند لارستانی با موضوع پیاده روی اربعین حسینی(ع)  از سوی هیئت داوران ” شایسته تقدیر ” انتخاب شد.

همچنین اثر عکاسی مهدی ابراری دیگر هنرمند لارستانی نیز پذیرش جشنواره بین‌المللی خیام را اخذ نموده و مورد تقدیر داوران بین المللی(شایسته تقدیر) قرار گرفت. عکس برگزیده مهدی ابراری در بخش آزاد تک رنگ پذیرفته شده است:

 

یادآور می شود جشنواره خیام زیر نظر فیاپ و psa بین المللی برگزار شده و تنها جشنواره بین‌المللی است که تعداد شرکت کنندگان غیرایرانی بیشتر از ایرانی میباشد. داوران این جشنواره  «ریکاردو بوسی»، رییس فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) از ایتالیا؛ «فردی ون گیلبرگن»، معاون فیاپ‌ از بلژیک  بوده اند که داوری اکثر جشنواره های بین المللی از جمله هیپا را نیز بر عهده داشته اند.

 

ریکاردو وان گیلبرگان، معاون فیاپ از بلژیک در کنار امیر قیومی عکاس برگزیده لارستانی

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین