پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تقابل تعیین کننده تیم های لارستان و تهران در لیگ برتر هندبال بانوان ایران

بانوان هندبالیست تیم شهید چمران لارستان به عنوان بهترین دارنده خط حمله و خط دفاع در لیگ برتر هندبال کشور، به مصاف تیم مدعی و پایتخت نشین تأسیسات دریایی تهران…

بانوان هندبالیست تیم شهید چمران لارستان به عنوان بهترین دارنده خط حمله و خط دفاع در لیگ برتر هندبال کشور، به مصاف تیم مدعی و پایتخت نشین تأسیسات دریایی تهران می روند.

به گزارش میلاد لارستان، هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال زنان باشگاههای ایران در روز جمعه ۵ بهمن ماه جاری از ساعت ۱۱، با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای کرج، بوشهر، اصفهان و تهران پیگیری می شود.

در حساس ترین بازی این هفته، تیم تأسیسات دریایی تهران میزبان تیم شهید چمران لارستان خواهد بود. نتیجه این بازی می تواند تا حد زیادی تعیین کننده تیم قهرمان این فصل از رقابت ها باشد. با توجه به شکست غافلگیرانه تیم مدعی و بدون شکست تأسیسات پایتخت نشین برابر سپاهان اصفهان در هفته گذشته، روحیه این تیم شکننده شده و به طور قطع بازیکنان این تیم با اضطراب و احتیاط مضاعف برابر خط حمله آتشین تیم شهید چمران لارستان به میدان می روند.

بانوان هندبالیست لارستانی نیز با توجه به عدم حضور تیم هیأت هندبال البرز براساس روال عادی بازی های رسمی به احتمال بسیار زیاد صاحب ۲ امتیاز شیرین خواهند شد و این مهم علاوه بر مساوی شدن با تیم تهرانی به لحاظ امتیاز، سبب افزایش روحیه بازیکنان شده است. تا اینجای رقابت ها تیم شهید چمران لارستان با ۳۴۵ گل زده و ۲۱۵ گل خورده دارای بهترین خط حمله و خط دفاع در بین تیم های حاضر در لیگ برتر هندبال بانوان ایران است و انتظار می رود با کسب برد در مقابل تأسیسات دریایی تهران تا حد زیادی قهرمانی خود را مسجل کنند.

بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه خفیف ۲۳ بر ۲۴ به سود تهرانی ها به پایان رسید که البته مسئولان باشگاه شهید چمران لارستان دلیل این شکست را ناداوری عنوان کرده بودند.

در سایر بازی های این هفته ذوب آهن اصفهان در خانِه به مصاف نفت و گاز گچساران می رود. ذوبی ها که در نیم فصل دوم نتایج مورد قبولی را کسب کرده و توانسته خود را به جایگاه سوم جدول برسانند، با امیدهای فراوانی برابر نفت و گاز گچساران قرار می گیرند که در این فصل در حد انتظار ظاهر نشده است. تا پایان هفته دوازدهم تیم ذوب آهن اصفهان با ۱۵ و نفت و گاز گچساران با ۱۱ امتیاز به ترتیب در رده های سوم و پنجم جدول قرار دارند.

فولاد سپاهان دیگر تیم اصفهانی حاضر در این مسابقات در یک بازی خارج از خانه به تیم پتروآموت بوشهر دیدار خواهد کرد. سپاهانی ها که توانسته اند در هفته گذشته کارستان کنند و تیم مدعی تأسیسات دریایی تهران را از پیش رو بردارند، با روحیه ای بالا با حریف قعرجدولی خود دیدار می کنند. فولاد سپاهان اصفهان با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول و بوشهری ها با ۴ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

آخرین بازی هفته سیزدهم بین تیم های هیئت هندبال البرز و اشتاد سازه طرقبه شاندیز مشهد برگزار خواهد شد. این ۲ تیم انتهای جدول با امتیاز مشابه ۴ و برحسب تفاضل گل در رده های ششم و هفتم جدول قرار دارند.

به گزارش میلاد لارستان، چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ایران با حضور ۸ تیم به شکل دوره ای در حال برگزاری است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین