پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

درخواست از استاندار فارس برای رسیدگی به راههای مواصلاتی و توجه مطالبات خیرین

امام جمعه لارستان یکی دیگر از درخواست های خود از استاندار جدید فارس را توجه ویژه به راههای مواصلاتی منطقه لارستان برشمرد و گفت: منطقه لارستان خیرخیز است اما متأسفانه…

امام جمعه لارستان یکی دیگر از درخواست های خود از استاندار جدید فارس را توجه ویژه به راههای مواصلاتی منطقه لارستان برشمرد و گفت: منطقه لارستان خیرخیز است اما متأسفانه در برخی مواقع آن توقعاتی که خیرین برای بسترسازی و همراهی دارند، محقق نشده است.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به نقش برجسته مردم لارستان در دوران انقلاب اسلامی و پس از ان اشاره کرد و اظهار داشت: با مقایسه ای از حکومت ۳۷ ساله محمدرضا پهلوی و ۴۰ ساله انقلاب اسلامی می توان تفاوت در پیشرفت و توسعه را درک کرد.

وی با ابراز خرسندی از توسعه و پیشرفت منطقه لارستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انتظار می رود بنا به تاکیدات رهبری، پیشرفت ها و نعمت های انقلاب توسط نخبگان برای مردم بیان شود.

امام جمعه لارستان با برشمردن برخی از اهم دستاوردهای ۴۰ سال اخیر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: استقلال، قدرت نظامی و پیروزی های منطقه ای، برگزاری انتخاب های متعدد بر پایه مردم سالاری دینی، رشد علی، آزادی، رشد دینی و معنوی جامعه و غیره از جمله این دستاوردهاست.

این استاد حوزه و دانشگاه در پاسخ به این شبهه که اگر حکومت شاهنشاهی برجا می ماند، مشکلات رفع می شد، گفت: حکومت پهلوی ۳۷ سال بر این کشور حکومت داشته و اگر می خواست کاری کند، در ان دوران عملی می کرد.

وی با بازخوانی برخی خاطرات سیاسیون دوران پهلوی، ادامه داد: چپاول پول های ناشی از فروش نفت برخی از این فسادهای درباریان است و این موضوع باعث وابستگی ایران به آمریکا می شد و این اتفاق زمانی رخ داد که درآمد فروش نفت در ان زمان بسیار بالا بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در دوران پیش از اتقلاب آمریکا ایران را به یک کشور مصرف کننده و وابسته تبدیل کرده بود، تصریح کرد: در دوران پهلوی آمریکا همه چیز را به ایران می فروخت اما قدرت ساخت را به ما نمی داد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر در لارستان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی باعث استقلال سیاسی کشور شد، ادامه داد: در دوران پهلوی قانون های ننگینی همچون کاپیتولاسیون، کودتای ۲۸ مرداد، جدایی بحرین از ایران، گوشه ای از اتفاقات ناگوار سیاسی در ان زمان است.

وی به دیدار اخیر نماینده ولی فقیه در استان فارس، امام جمعه شیراز و ائمه جمعه شهرهای استان فارس با استاندار جدید فارس، گفت: در این دیدار بر کارشناسی بیشتر و همه جانبه گری نسبت به تقسیمات کشوری تأکید شد.

امام جمعه لارستان یکی دیگر از درخواست های خود از استاندار جدید فارس را توجه ویژه به راههای مواصلاتی منطقه لارستان برشمرد و افزود: راه جهرم-لارستان-بندرعباس یک طرح ملی محسوب می شود و نیازمند توجه ویژه مسئولان است تا هزینه های اضافی از دوش مردم برداشته شود و از طرفی میزان تصادفات کاهش یابد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه می بایست به محرومان و نیازمندان که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، توجه بیشتری شود، اضافه کرد: باید در تصمیمات مختلف به مقوله مهم وحدت در جنبه های سیاسی و مذهبی اهتمام جدی داشت.

وی بر لزوم حمایت از خیرین در همه عرصه ها تأکید کرد و گفت: منطقه لارستان خیرخیز است اما متأسفانه در برخی مواقع آن توقعاتی که خیرین برای بسترسازی و همراهی دارند، محقق نشده است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین