پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اعطای کمک به ۲۰۰ نفر از نیازمندان لارستان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان گفت: از محل موقوفات این شهرستان به ۲۰۰ نفر از خانواده‌های نیازمند این شهرستان یاری‌رسانی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان گفت: از محل موقوفات این شهرستان به ۲۰۰ نفر از خانواده‌های نیازمند این شهرستان یاری‌رسانی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد قاسم پور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان با گرامیداشت دهه فجر و ایام فاطمیه اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش لارستان و در حوزه کمک و مساعدت به محرومان، ایتام و نیازمندان و در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این اداره از محل نیات منطبق به ۲۰۰ خانواده نیازمند بسته حمایتی اعطا کرد.

وی افزود: اعطای وجه بسته حمایتی به ۴۰ خانواده تحت پوشش اداره بهزیستی و ۴۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بخشی از این برنامه بود.

قاسم پور گفت: اعطای وجه بسته حمایتی به ۴۰ مستأجر نیازمند املاک وقفی و ۴۰ نفر از خادمان بقاع متبرکه نیز بخش دیگری از این کمک‌ها را تشکیل می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: از محل درآمد موقوفات، همچنین اعطای وجه بسته حمایتی به ۴۰ نفر از ایتام نیازمند نیز صورت گرفت.

وی اظهار کرد: یکی از موقوفات مورد نیاز شهرستان، کمک به نیازمندان است و امید می‌رود که با افزایش موقوفات منطبق با این موضوع، شاهد اعطای کمک‌های بیشتری به این قشر از جامعه باشیم.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین