پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

علت شکست اغلب انقلاب ها در دنیا، نداشتن رهبر است

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی و امام جمعه فیشور عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت علت شکست انقلاب ها را نداشتن رهبری مدبر و مسئولیت…

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی و امام جمعه فیشور عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت علت شکست انقلاب ها را نداشتن رهبری مدبر و مسئولیت شناس که محبوب مردمشان باشد دانست و تصریح کرد: ما ملت ایران باید افتخار کنیم و خدای خود را شاکر باشیم که دارای امامی زاهد و رهبری مدبر و اندیشمند هستیم.

به گزارش میلاد لارستان، شیخ محمد عزیز حنیفی در ششمين دوره همايش علماء و روحانيون اهل سنت استان فارس با حضور آيت الله دژكام نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه دین مقدس اسلام دینی است که هیچگونه کتمانی بر آن نیست و ما اگر پایبند دین باشیم آنچنان که خداوند فرموده و آنچنان که رسول رحمت ما را بر آن تربیت کرده است، اظهار داشت: هیچ شک و تردیدی در آن نیست نظام جمهوری اسلامی با تمام اقتدار باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه اگر ما به گوشه و کنار دنیا توجه کرده باشیم خیلی انقلاب‌ها در کشورهایی نظیر مصر، عراق، لیبی و یمن رخ داده ولی هیچ کدام از این نظام‌ها پایدار نبوده است، افزود: در بسیاری از انها این انقلاب ها سبب مصیبتها و دربدری بیشتر برای مردم آن کشور ها نیز شده است.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت علت شکست انقلاب ها را نداشتن رهبری مدبر و مسئولیت شناس که محبوب مردمشان باشد دانست و تصریح کرد: ما ملت ایران باید افتخار کنیم و خدای خود را شاکر باشیم که دارای امامی زاهد و رهبری مدبر و اندیشمند هستیم.

امام جمعه فیشور با تأکید بر اینکه اصل نظام بر پایه «اطیعوا الله و اطیعوا الرسول» است، خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برپایه این دو اصل است و با این دو بال توانسته است که پرواز کند.

وی با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی دارای سربازانی  فداکار است که جان و مالشان را فدای امت کرده اند، یادآور شد: یکی از مهمترین نعمت هایی که سبب اقتدار ما مسلمانان ایرانی شده این است که دارای مسئولانی هستیم که کاملا وظیفه شناسند.

این عالم دینی اضافه کرد: اگر هر کدام از ما مسئولین در انجام وظایف خود بکوشیم یقیناً اغیار و دشمنان نمی‌توانند در میان ما رخنه کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین