پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل از جوانان موفق و نویسندگان برتر روستاهای بخش مرکزی لارستان+عکس

در آئینی از جوانان موفق و نویسندگان برتر روستاهای بخش مرکزی لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان در شامگاه ۲۲ بهمن ماه ۹۷ در همایشی با عنوان «چهل خورشید»…

در آئینی از جوانان موفق و نویسندگان برتر روستاهای بخش مرکزی لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان در شامگاه ۲۲ بهمن ماه ۹۷ در همایشی با عنوان «چهل خورشید» با هدف تجلیل از جوانان موفق و نویسندگان‌برتر روستاهای بخش مرکزی در سالن اجتماعات شهید امامی فرماندری لارستان برگزار شد.

این مراسم با حضور شوراها و دهیاران بخش مرکزی، فرماندار ویژه لارستان، رئیس شورای شهرستان و جوانان و نویسندگان موفق و برخی از مسئولین، از طرف بخشداری مرکزی لارستان به اجرا درآمد.‌

شعرخوانی خلیل رویینا و عبدالرضا مفتوحی از شاعران بومی منطقه لارستان و اجرای گروه سرود مصباح الهدی زینت بخش این مراسم بود.

 

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با شایسته دانستن برگزاری چنین همایشی در باب توانمندی های جوانان موفق جامعه گفت: جوانان موفق جامعه ما نخبگان و صحنه گردانان آینده این مملکت هستند.

جلیل حسنی افزود: کسانی که امروز می بینیم در عرصه های علمی و فرهنگی فعال هستند و مشارکت دارند یقینا در آینده نقش بسزایی در مدیریت جامعه و در بهینه سازی وضعیت های فرهنگی ، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خواهند داشت.

وی خطاب به نویسندگان برتر حاضر در جلسه تصریح کرد: نویسندگان قشر بسیار تاثیر گذار در سطح جامعه هستند که با غنای فرهنگی خود در راه والایی که داشته اند توانسته اند نقش آفرینی بسیار مفیدی را داشته باشند.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه در وضعیت امروزی جامعه ما وقتی که به فلسفه پیروزی انقلاب نگاه می کنیم، می بینیم تمام برنامه ریزی ها آرمانها، ایده ها و تمام اهداف انقلاب از شهرهای بزرگ شروع شده، ادامه اما معطوف به مناطق روستایی و محروم بود، ادامه داد: امروزه فلسفه اصلی و آرمانهای انقلاب را در روستاها می بینیم که تجسم عینی از انقلاب دارد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه روستاها با زیرساخت هایی با نرخ رشد سریع توانستند در بسیاری از مولفه ها هم سطح شهرها باشند، خاطر نشان کرد: آن فعالیت ها و اقداماتی که در شهرها متمرکز بود به روستاها پراکنده شد و می بینیم که نخبه های اصلی و مدیریت های موفق که از روستاها شروع کرده اند و امروزه در سطح کلان کشوری مدیریت امور می کنند.

این مسئول اضافه کرد: یقینا آینده نیز چنین خواهد بود و مدیریت سطح کلان جامعه در دست برترین های مناطق روستایی خواهد بود.

در پایان مراسم ضمن قدر دانی از جوانان برتر، از کتاب «رویای سفر به صبح» به نویسندگی جعفر ملت خواه رونمایی شد.

خبرنگار؛ سحر طاهری

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین