جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 47

هفته چهارم آبان ماه 1390 -شماره 676 (با انجام يك مهم به مهم ديگر بينديشيم)

قبل از هر چيز از عزيزانين كه در مدت ۲۰ روز بطور مستمر در آمار گيري و سرشماري نفوس فعالانه گام برداشتند و با كوشش خويش آنچه براي برنامه ريزي…

قبل از هر چيز از عزيزانين كه در مدت ۲۰ روز بطور مستمر در آمار گيري و سرشماري نفوس فعالانه گام برداشتند و با كوشش خويش آنچه براي برنامه ريزي آينده لازم بود مهيا نمودند تشكر و سپاسگذاري مي گردد.
حوصله و پشتكار اينان ستودني و بياد ماندني است . آمارهاي غير رسمي نشان از افزايش  درصدي جمعيت در شهرستان و درصدي جمعيت درروستاها و بخشها دارد.بعنوان مثال بخش اوز با توجه به آمار  بنا به قولي كه آقاي رئيس جمهور زمان افتتاح مسكن مهر به مردم اوز دادند به شهرستان تبديل خواهند شد .

در حال حاضر جمعيت لارستان از مرز  هزار نفر گذشته است كه اين در اصل نقطه مثبتي است . آمار حاضر نشان از كم دقتي و مسامحه در آمار گيري پنج سال گذشته دارد زيرا افزايش جمعيت طبق ضوابط افزايش معمولي جمعيت نيست و در گذشته وقتي مي نوشتيم كه جمعيت ما بيش از اينهاست كسي توجهي نمي كرد و مثلا استاندارد اسبق فارس مي گفت چون جمعيت شما حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار نفر از كل جمعيت ۲۵۰۰۰۰ نفري موجود در ضابطه فرمانداري ويژه شدن كم داريد ، نمي توانيم براي شما تقاضاي فرمانداري ويژه نماييم تا بعدها مسائل ديگر پيش آمد و از ديدگاه ديگري به مساله نظر افكندند . به هر حال بگذريم اين مهم انجام شد و نتيجه هم مجدا … قابل قبول بود

مطلب مهم بعدي كه مي بايد مردم ، مسئولين ، دانشگاهيان ، بويژه علماي معزز و روحانيان محترم و اقشار و اصناف مختلف با هوشياري و دقت و مآل انديشي پي گيري نمايند و به مقصود رسانند جريان انتخابات آينده است كه يكماه ديگر نامنويسي آغاز مي شود و سه ماه ديگر انتخابات صورت مي گيرد و سرنوشت چهار سال منطقه به اين وسيله تعيين مي شود .
همه دست بدست هم دهيم با يك برنامه حساب شده شخصي وارسته فعال – كاردان ، متدين ،‌متشخص ، مجرب ،‌بصير ،‌برنامه ريز ،‌مردم شناس و دلسوز را به مجلس روانه نماييم تا منطقه لارستان از از تنش هاي متنوع آزام گيرد و فعاليت هاي اقتصادي ، اجتماعي ، فرهنگي ، آموزشي و … دو جندان شود و تعالي و ارتقاء و توسعه منطقه عايد مردم سلحشور و شهيد پرور لارستان بزرگ و شهرستان هاي هم جوار گردد.

مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۳:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین