جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

27 درصد جمعیت لارستان را جوانان تشکیل می دهند

معاون سیاسی فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ۲۷ درصد جمعیت شهرستان لارستان را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت:  اگر بخواهیم آسیبها را کاهش دهیم باید به فکر یک برنامه‌ریزی عملی…

معاون سیاسی فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ۲۷ درصد جمعیت شهرستان لارستان را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت:  اگر بخواهیم آسیبها را کاهش دهیم باید به فکر یک برنامه‌ریزی عملی باشیم تا از توانمندی های این جوانان استفاده کنیم.
به گزارش میلاد لارستان علی اصغر علیپور در نخستین جشنواره کارآفرینی، گردشگری و جوان که به حضور بیش از ۵۰ کارآفرین برتر از سراسر کشور به میزبانی شهر لار برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که امروزه در کشور درگیر آنها هستیم نگاه ویژه به جوانان و توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی بسیار حائز اهمیت است و راهگشای خیلی از مسائل خواهد بود.
وی با بیان اینکه در حوزه بکر مثل گردشگری، که در جنوب کشور شاخصه های ویژه ای دارد،  می‌تواند گره‌گشای این وضعیت کشور و معضلات اقتصادی باشد، افزود: قطعاً این این موضوع می تواند آسیبها اجتماعی در حوزه‌های مربوط به جوانان و نوجوان را کاهش دهد.
معاون سیاسی فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: با بکارگیری فعالیت‌های جوانان در این عرصه میتوان علاوه بر کاهش آسیب ها وضعیت را بهبود بخشید.
این مسئول با بیان اینکه شهرستان لارستان با جمعیت حدود ۲۱۴ هزار نفر پنجمین شهرستان استان از لحاظ وسعت جمعیتی است ادامه داد: لارستان دارای شاخصه‌های خاص اقتصادی است که می تواند در عرصه کارآفرینی و گردشگری کمک خوبی باشد.
علیپور با اشاره به اینکه در واقع اگر بخواهیم تحلیلی بر وضعیت اقتصادی شهرستان داشته باشیم باید دو وضعیت را در نظر بگیریم؛ ادامه داد: اول اینکه جوانان ما چه وضعیتی دارند و دوم اینکه شاخصه های اقتصادی شهرستان چیست که باعث شده از جمعیت جوان ما و از ۲۳ سازمان مردم نهاد  که در شهرستان فعال هستند به این سمت بیایند که شهرستان رادر این حوزه معرفی کنند.
وی با بیان اینکه ۲۷ درصد جمعیت شهرستان لارستان را جوانان تشکیل می‌دهند، اضافه کرد:  اگر بخواهیم آسیبها را کاهش دهیم باید به فکر یک برنامه‌ریزی عملی باشیم تا از توانمندی های این جوانان استفاده کنیم.
خبرنگار: سحر طاهری
نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین