سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آماده سازی 150 کلاس در لارستان برای استقبال از مهمانان نوروزی

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لارستان از آماده سازی ۱۵۰ کلاس درس در ۲۰ مدرسه برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: در کنار مدارس، خانه…

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لارستان از آماده سازی ۱۵۰ کلاس درس در ۲۰ مدرسه برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: در کنار مدارس، خانه معلم با ظرفیت ۱۰ خانواده و باشگاه بزرگ فرهنگیان لارستان با ظرفیت پذیرش ۲۵ خانواده آماده استقبال از مهمانان نوروزی از سراسر کشور است.

علی قفقازی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه ۲۰ مدرسه با ۱۵۰ کلاس درس آماده اسکان مسافران نوروزی در لارستان است، اظهار داشت: مسافرانی که تمایل به استفاده از این امکانات را دارند می توانند به دو صورت رزرو اینترنتی و مراجعه حضوری اقدام به نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه کار رزرو اینترنتی مدارس از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه دارد، افزود: کار رزروی حضوری نیز از ۲۸ اسفندماه در لارستان آغاز می شود.

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لارستان درخصوص قیمت هر کلاس، تصریح کرد: از لحاظ هزینه کلاس ها با توجه به امکانات به ۴ نوع ویژه، «الف»، « ب» و نوع «ج» تقسیم بندی می شوند که برای هر کدام نیز برای فرهنگیان، کارکنان دولت و مشاغل آزاد مبالغی تعیین شده است.

قفقازی با اشاره به اینکه در سال گذشته به لحاظ تعداد پذیرش میهمان، لارستان در زمره ۵ شهر نخست استان فارس قرار داشته است، اضافه کرد: در کنار مدارس، خانه معلم با ظرفیت ۱۰ خانواده و باشگاه بزرگ فرهنگیان لارستان با ظرفیت پذیرش ۲۵ خانواده آماده استقبال از مهمانان نوروزی از سراسر کشور است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین