شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

سود و جرایم دیرکرد کشاورزان لارستان مشمول بخشودگی شد

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان، علی فلاحت پیشه از بخشودگی سود و جرایم دیون کشاورزان مشمول بند خ ماده…

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان، علی فلاحت پیشه از بخشودگی سود و جرایم دیون کشاورزان مشمول بند خ ماده ۳۳ قانون ششم توسعه خبر داد.

وی ادامه داد: استمهال دیون شامل سررسیدهای تسهیلات از تاریخ اول مهرماه سال ۱۳۹۶لغایت ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۷ توسط بانک‌های عامل در حال انجام است. فلاحت پیشه افزود: سهم شهرستان لارستان بالغ بر ۳۶۶ میلیون ریال بوده است که بابت هزینه استمهال دیون کشاورزان اختصاص یافته است و براساس محاسبات بانکی، تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال را پوشش می دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد کل افراد معرفی شده به بانک های عامل ۳۳۱ نفر می باشد اظهار داشت: حدود ۲۱۱ میلیون ریال معادل ۵۷ درصد اعتبار اختصاص داده شده به شهرستان جذب شده است.

وی با اشاره به خسارتی که متاثر از بلایای طبیعی نظیر خشکسالی، سرمازدگی و سیل به بخش کشاورزی وارد شده است، افزود: دولت در جهت حمایت و کمک به کشاورزان اقدام به تصویب این مصوبه و ابلاغ آن در قالب شیوه نامه به بانک‌های عامل در راستای استمهال دیون کشاورزی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه استمهال دیون کشاورزی شامل زراعت، باغداری، شیلات و دام و طیور می‌شود، بیان کرد: تخصیص در مراحل بعدی برای دیون مبالغ بیشتر، در نظر گرفته خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین