سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مراقب باشيم در اين امتحان بزرگ سربلند شويم

همان گونه که در خبرها نیز طی روزهای اخیر اطلاع رسانی می شود،‌ چندين استان كشور در سيل فرورفته و در بعضي روستاها و شهرستانها تا چندين متر سيل به…

همان گونه که در خبرها نیز طی روزهای اخیر اطلاع رسانی می شود،‌ چندين استان كشور در سيل فرورفته و در بعضي روستاها و شهرستانها تا چندين متر سيل به داخل خانه ها نفوذ كرده است. چهارصد شهر و شهرستان و روستا با سيل دست و پنجه نرم ميكنند که به طور قطع منازل مسكوني اينها نه از بتن است و نه از آهن که همه اين منازل از خاك و سنگ و آجر و گچ و سيمان و مصالحي مانند آن ساخته شده كه مقاومت آنها در برابر سيلاب چندان زياد نيست.

مرحله اول بايد اين عزيزان را در مكانهاي امن ساكن نمود. براي ساكن كردن اين جمعيت نياز به فرش، چادر، لباس، پتو، لحاف، غذا، آب، وسيله گرمكن و… است تا اينان بتوانند چند صباحي آرامش يابند و بعد شايد گامي براي خود بردارند و غائله بعد از سيل را جبران نمايند. براي اين منظور مساعدت همه جانبه و همت باشكوه لازم دارد كه مشكلات اوليه حل شود و مراحل بعد ترميم گردد لذا از كليه همشهريان، دست اندركاران، خیرین ، مسئولين و… ميخواهيم تمام توان و همت خود را به كار برند و نگويند فلانی مقصر است، سعي بر رفع مشكل نمايند مقصر را بايد دستگاه قضا تعيين كند.

ضمناً رفع اين همه مشكلات از عهده هيچ دولتي برنمي آيد اگر شكوه حماسه همراهي مردم و بسيج ميليوني به دنبال نداشته باشد كه بحمدا… اين مهم در حال انجام است، پس تلاش نماييم تا دَين خود را ادا نموده و در اين امتحان سرافراز گرديم تا از قافله «تعاونوا علي البرّ والتقوي » جدا نشويم.

دولت نیز باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد

 

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین