چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

50 جهادگر از لارستان به لرستان اعزام شدند+تصاویر

۵۰ نفر از لارستانی ها در قالب گروه جهادی به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، صبح امروز…

۵۰ نفر از لارستانی ها در قالب گروه جهادی به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، صبح امروز دوشنبه ۱۹ فروردین ماه ۹۸ با بدرقه مسئولین، نخستین کاروان جهادگران لارستانی از محل سپاه ناحیه لارستان برای امدادرسانی به مناطق سیل زده لرستان عازم این استان شدند.

این گروه ۵۰ نفره متشکل از پاسداران و بسیجیان جهادگر لارستانی که توسط بسیج سازندگی سپاه لارستان و با همکاری کانون اردوهای جهادی رضوی لارستان  به مناطق سیل زده استان لرستان عازم شدند قرار است به مدت ۱۰ روز در شهرستان پلدختر استان لرستان به خدمت رسانی و امداد رسانی به هموطنان عزیزمان بپردازند.

در ضمن ۱۰۰ بسته فرهنگی آموزشی که با مشارکت دانش آموزان لارستانی و گروه جهادی جهادگران مهدوی تهیه شده بود جهت توزیع در بین دانش آموزان مناطق سیل زده به همراه ۵۰۰ بسته حلوا مسقطی لاری برای توزیع در جشن های اعیاد شعبانیه به همراه این کاروان به مناطق سیل زده ارسال شد.

لازم به ذکر است اولین محموله کمک های نقدی و غیر نقدی مردم لارستان نیز در روزهای آینده به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال خواهد شد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین