پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

درخشش بدمینتون بازان لارستانی در مسابقات انتخابی جوانان فارس

رییس هیأت بدمینتون لارستان گفت: رقابت های بدمینتون انتخابی جوانان  پسر استان فارس برگزار شد و تیم دو نفره لارستان موفق شد دو مدال نقره و برنز را از آن…

رییس هیأت بدمینتون لارستان گفت: رقابت های بدمینتون انتخابی جوانان  پسر استان فارس برگزار شد و تیم دو نفره لارستان موفق شد دو مدال نقره و برنز را از آن خود کند.

به گزارش میلاد لارستان، جلال احمدی راد امروز در گفت و گو با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان این مطلب اظهار کرد: در رده سنی زیر ۱۷ سال این مسابقات، پوریا زارعی و محسن دانشمند صاحب مدال نقره شدند.

وی افزود: همچنین حسین صائم و محمد فیروزی دیگر بدمینتون بازان لارستانی در رده سنی زیر ۱۹ سال این پیکارها بر سکوی سوم ایستادند و مدال برنز را بدست آوردند.

رییس هیأت بدمینتون لارستان با اشاره به اینکه محمد امینی و علیرضا محسن پور از لارستان در جمع ۱۲ بازیکن برتر بخش انفرادی قرار گرفتند، تصریح کرد: سید صابر راست خدیو به عنوان مربی، هدایت بدمینتون بازان لارستانی را در این رقابت ها به عهده داشت.

احمدی راد با بیان اینکه نفرات اول و دوم رقابت های انفرادی و تیم برتر بخش دونفره به مسابقات رنکینگ جوان کشور اعزام می شوند، ادامه داد: مسابقات بدمینتون انتخابی رنکینگ جوانان پسر استان فارس با حضور ۴۳ بازیکن از شش شهرستان روز بیست و هفتم فروردین ماه ۹۸ در شیراز برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین