پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

نقش موثر استادان بسیجی در تغییر فضای فرهنگی و اجتماعی مراکز علمی

مسئولین بسیج اساتید استان فارس با سفر به شهرستان لارستان در جلسه شورای فرماندهی بسیج اساتید شرکت و با استادان بسیجی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش ميلاد لارستان به…

مسئولین بسیج اساتید استان فارس با سفر به شهرستان لارستان در جلسه شورای فرماندهی بسیج اساتید شرکت و با استادان بسیجی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان در این نشست دکتر مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و مسئول بسیج اساتید دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه علمی جنوب کشور با داشتن استادان مومن و انقلابی  می تواند نقش بسزایی در کادر سازی دانشجویان متخصص و متعهد داشته باشد و در این خصوص، ترویج ارزشهای اخلاقی و انقلابی و جذب استادان متعهد فرآیند است که به عنوان یک اولویت در دستور کار این واحد دانشگاهی قراردارد.

رئیس واحد در خاتمه سخنان خود، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت  دفاتر بسیج دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور شهرستان لارستان و اوز از جذب حداکثری استادان در تشکل انقلابی خبر داد.

در ادامه محمد رنجبر جانشین بسیج اساتید استان فارس ضمن تقدیر از حضور فعال استادان بسیجی در این نشست اظهار کرد: لارستان به عنوان یکی از مهمترین مناطق استان فارس نقش ارزنده ای در خدمت به ارزشهای  دینی داشته است که در این میان حضور عالمان برجسته ای همچون حضرت آیت الله العظمی سید عبدالحسین لاری و حضرت آیت الله آیت اللهی شاهدی بر این مدعا است.

مسئول بسیج اساتید استان، با تشریح و بررسی اقدامات انجام شده خاطر نشان کرد:  حضور حداکثری استادان بسیجی در مجموعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه، نقش موثر و سازنده ای در تغییر فضای فرهنگی و اجتماعی مراکز علمی دارد، لذا انتظار می رود نقش استادان بسیجی در این میان برجسته تر و مشهود تر جلوه گر شود.

در پايان، استادان بسیجی حاضر در جلسه، ضمن بیان نظرات و پیشنهادهاي خود، خواستار تعامل بیشتر این سازمان به عنوان نهادی پویا و موثر با مجموعه علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان شدند.

 س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین