پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری نخستین جشنواره درون مدرسه ای تجلیل از خیرین مدرسه ساز در لارستان

نخستین جشنواره درون مدرسه ای تجلیل از خیرین مدرسه ساز لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان در مراسمی با حضور مدیر…

نخستین جشنواره درون مدرسه ای تجلیل از خیرین مدرسه ساز لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان در مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاونین ابتدایی و پشتیبانی،خانواده خیرین ،اعضای انجمن اولیا و مربیان و تعدادی از مدیران مدارس،اولین جشنواره درون مدرسه ای تجلیل از خیرین مدرسه ساز در *دبستان دخترانه آوازه*  برگزار شد.

در این مراسم مهدی اسماعیلی معاون مدیر کل آموزش و پرورش فارس با تقدیر از  کادر آموزشگاه که در راستای برنامه وزارتخانه مبنی بر تجلیل از خیرین درون مدرسه ای، پیشگام بوده و برای نخستین بار مراسم درون مدرسه ای تجلیل از خیرین مدرسه ساز در لار برگزار کرده اند، تاکید کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند تشکیلات عظیم خود را پشتیبانی کند و بزرگترین حامیان ما خیرین هستند و به خصوص در این راستا خیرین بزرگوار لارستان زبانزد استان و کشورند.

وی خطاب به دانش آموزان در مدارس خیر ساز گفت: هم به خاطر داشتن فضای مناسب و هم به خاطر سپاس از خیرین مدرسه خود ،باید تلاششان در امر تعلیم و تربیت مضاعف باشد.

مدیر آموزش و پرورش لارستان همچنین حضور فرزندان دو خیراندیش، مرحوم دلفروز و مرحوم آوازه در این مراسم که این آموزشگاه را بنا کرده‌اند و راه آنها را استمرار بخشیده اند، ارج نهاد.

در ادامه برنامه و پس از اجرای چند برنامه توسط دانش آموزان این آموزشگاه، از آقایان آوازه و دلفروز به نمایندگی از خانواده های خیراندیش خود و از ۳۵ نفر از یاوران مدرسه با اهدای لوح تقدیر،تجلیل شد.

در پایان مراسم نیز با حضور مسئولان از دو کلاس درس جدید که توسط خانواده مرحوم حاج فتح الله دلفروز و با مشارکت سایر خیرین با هزینه ای بالغ بر ششصد میلیون ریال ساخته شده است بهره برداری شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین