پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جشن دختران مسجدی «روزه اولی‌ها» در لارستان برگزار شد+تصاویر

همزمان با سراسر کشور جشن روزه اولی‌ها در شهرستان لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس، با حضور امام جمعه…

همزمان با سراسر کشور جشن روزه اولی‌ها در شهرستان لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس، با حضور امام جمعه لارستان و جمعی از مسئولین شهرستان، جشن روزه اولی‌ها به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس و با همکاری معاونت اداره‌کل آموزش‌وپرورش لارستان در مسجد امام جعفرصادق(ع) لارستان به میزبانی واحد خواهران کانون فرهنگی هنری این مسجد برگزار شد.

در این مراسم برنامه‌هایی از قبیل قصه‌گویی، تواشیح، آموزش احکام و برنامه‌های شاد توسط گروه‌های هنری به اجرا درآمد و در پایان به ۴۵ دختر دانش‌آموز روزه اولی از طرف ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جوایزی اهدا شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در این مراسم گفت: جشن روزه اولی‌ها با هدف تحقق سیاست خانواده محور و مسجد پایه بر اساس برنامه تحول ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اهتمام به جذب کودکان و نوجوانان به مساجد به ویژه خواهران و تکریم روزه اولی‌ها و تعظیم شعائر دینی برگزار شد.

محمدابراهیم اخوت ضمن ذکر این نکته که باید به تربیت دینی فرزندانمان توجه ویژه داشته باشیم، از خانواده‌ها خواست زمینه حضور کودکان و نوجوانان را به مسجد فراهم کنند تا با حضور در مکان‌های مقدس ضمن بهره‌مندی از حسنات حضور در مسجد، زمینه تحقق جامعه دینی و اسلامی فراهم شود.

وی با بیان اینکه این روزها جامعه ما از لحاظ فرهنگی دچار مشکلات زیادی است، عنوان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن سال‌هاست که فرزندان این سرزمین را نشانه رفته و در حال حاضر هم بیش از گذشته است. البته باید مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشیم و در مقابل تغییرات فرهنگی تحمیلی مقاوم باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۸:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین