شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

گزارشی از افتتاح استخر محمدی و کلنگ زنی زمین فوتبال ساحلی در لار

 آئین افتتاحیه استخر شهید محمدی(هلال احمر) لار با حضور درويشي مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس، حسنی معاون استاندار فرماندار ویژه لارستان، طیبی ریاست ورزش و جوانان لارستان، اسماعیلی معاون مدیر…

 آئین افتتاحیه استخر شهید محمدی(هلال احمر) لار با حضور درويشي مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس، حسنی معاون استاندار فرماندار ویژه لارستان، طیبی ریاست ورزش و جوانان لارستان، اسماعیلی معاون مدیر کل و ریاست آموزش و پرورش لارستان، رشیدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لارستان و جمعی از مسئولین و مردم در محل سالن همایش سازمان تبلیغات لار صورت پذیرفت.

در این مراسم اسماعیلی مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده لارستان در سخنانی با بیان اینکه استخر هلال احمر لارستان دارای قدمتی ۲۰ ساله است که بعد از مدت ها نیازمند تعمیرات اساسی بود، اظهار داشت: بعد از اینکه فرماندار لارستان به بنیادهاشمی زاده پیشنهاد کرد که علاوه بر حوزه های مختلف در عرصه ورزشی و جوانان نیز وارد شویم ما نیز با خیرین صحبت کرده و توافق نامه بازسازی اساسی استخر هلال احمر را با جمعیت هلال احمر امضا کردیم.

وی با بیان اینکه در ایتدا برآورد هزینه صورت گرفته ۶۰۰ میلیون تومان بود اما در ادامه حدود ۸۰۰میلیون تومان برای این پروژه خرج صورت گرفت، تصریح کرد: در ادامه تصمیم بر این شد علاوه بر موتورخانه قسمت های مختلفی نیز بازسازی کنیم که در مجموع یک میلیاردتومان توسط خیر و ۴۰۰میلیون تومان نیز از اعتبارات بنیاد هاشمی زاده جهت بازسازی استخر هزینه شد.

اسماعیلی در ادامه از مردم و مسئولین شهرستان درخواست کرد فارغ از دیدگاههای سیاسی که وجود دارد به جوانان شهرستان اعتماد کنند و با اتکا و اعتماد به جوانان موجب شکوفایی شهرستان شوند.

سخنران دیگر برنامه حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس بود که در سخنانی گفت: نام جمعیت هلال احمر بیشتر با نام حادثه بر ذهن می آید در حالیکه این ارگان قسمت های مختلفی دارد که فقط در بخش جوانان آن در فارس ۴۰ هزارنفر آمار ثبت شده وجود دارد. وی با بیان ایکه طی سال برای این افراد برنامه های مختلفی صورت می گیرد، افزود: در سال گذشته ۲۰۰۰نفر را به اردوهای مختلف اعزام کردیم که امسال نیز برنامه هایی برای جوانان داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس انجام کار آموزشی در ایام عادی را یکی از وظایف هلال احمر بیان کرد و گفت: رده جوانان جمعیت هلال  احمر از ۵ تا ۲۹ سال را شامل می شود که این افراد از همان اول تحت تعلیم در کلاس های آموزشی قرار می گیرند و پس از طی دوره های عمومی دوره های تخصصی را می گذرانند.

این مسول با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر علاوه بر جوانان برای گروه طلاب و دانشگاهیان طی سال برنامه های مختلفی را ترتیب داده است، یادآور شد: خیرین در طرح های مختلف ما را یاری می دهند.

به گزارش میلاد لارستان، پس از برنامه مسئولین جهت کلنگ زنی زمین فوتبال ساحلی استخر هلال احمر راهی مجموعه شده و پس از کلنگ زنی از استخرمحمدی(هلال احمر) بازدید کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین