پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

چهار کاروان از لارستان عازم سرزمین وحی می شوند

مدیر حج و زیارت فارس گفت: در سال ۹۸ بالغ بر ۶۰۰ زائر در قالب چهار کاروان، سه کاروان اهل سنت و یک کاروان شیعه از لارستان عازم سرزمین وحی…

مدیر حج و زیارت فارس گفت: در سال ۹۸ بالغ بر ۶۰۰ زائر در قالب چهار کاروان، سه کاروان اهل سنت و یک کاروان شیعه از لارستان عازم سرزمین وحی هستند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کاروان های فارس، مدینه بعد هستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، همایش «اتحاد، حج، خودسازی، اخوت دینی و تمدن اسلامی» با حضور «علیرضا زینلی»، مدیر حج و زیارت فارس در تالار «وحدت» لارستان با استقبال زائرین کاروان های اهل سنت و شیعه برگزار شد.

زینلی با اشاره به وحدت همیشگی شیعه و سنی در منطقه لارستان گفت: امسال برگزاری این همایش که برای اولین بار و در نوع خود بی نظیر است برگ زرین دیگری در تاریخ حج لارستان ثبت شد.

وی در ادامه در خصوص تفاوت قیمت کاروان ها گفت: تفاوت قیمت ها به دلیل تفاوت در کیفیت هتل است ولی خدمات پرواز و دیگر خدمات برای همه کاروان ها یکسان است.

مدیر حج و زیارت فارس تاکید کرد: در سال ۹۸ بالغ بر ۶۰۰ زائر در قالب چهار کاروان، سه کاروان اهل سنت و یک کاروان شیعه از لارستان عازم سرزمین وحی هستند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کاروان های فارس، مدینه بعد هستند.

زینلی با اشاره به اینکه مدت زمان حضور زائرین درمدینه کم است، افزود: از همین فرصت های اندک هم می توانید بهترین بهره های معنوی را ببرید که انسان بعدها به همین لحظات اندک هم غبطه می خورد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین