شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بازهم کشفیات مواد مخدر، این بار ۴۰۲ کیلو تریاک از دو ماشین

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۴۰۳ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان “لارستان” خبر داد. سردار “رهام بخش حبیبی” گفت: مأموران پاسگاه “هرمود عباسی”  لارستان از…

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۴۰۳ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان “لارستان” خبر داد.

سردار “رهام بخش حبیبی” گفت: مأموران پاسگاه “هرمود عباسی”  لارستان از خبری مبنی بر تردد یک خودرو حامل مواد مخدر در محور “بندرعباس – لارستان” مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش مبلاد لارستان به نقل از میزان، وی با بیان اینکه بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و خودرو‌های عبوری را مورد کنترل قرار دادند، افزود: مأموران در این راستا یک خودرو پژو ۴۰۵ را مشاهده و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، لاستیک‌های خودرو را مورد هدف قرار داده و آن را متوقف کردند، اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو، ۲۲۸ کیلو تریاک کشف و ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار حبیبی ادامه داد: در یک عملیات دیگر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد مخدر را از طریق محور‌های مواصلاتی عبور دهند.

وی با بیان اینکه در این راستا مأموران به محور “لارستان – جهرم” اعزام و اقدام به کنترل محسوس و نامحسوس خودرو‌های عبوری کردند، گفت: در این هنگام راننده یک خودرو پژو ۴۰۵ بدون توجه به ایست مأموران اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۷۵ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین