چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تحرک ویژه مسئولان در موضوع «راه» منجر به نتایج مطلوب شده است

امام جمعه لارستان با بیان اینکه اقدامات همسوی مردم و مسئولان در موضوع پیگیری راههای لارستان نشان داد که می توان با کارهای جهادی و انقلابی به نتیجه رسید و…

امام جمعه لارستان با بیان اینکه اقدامات همسوی مردم و مسئولان در موضوع پیگیری راههای لارستان نشان داد که می توان با کارهای جهادی و انقلابی به نتیجه رسید و در راستای حل مشکلات گام ویژه برداشت، گفت: خوشبختانه در این قضیه مسئولان یک تحرک ویژه از خود نشان دادند و با پشتوانه مردم گام های مثبتی برداشته شده است.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت ۵ مردادماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه کشور به امامت آیت الله طالقانی، از تلاش ها و اقدامات اعضای ستاد نماز جمعه لارستان و همکاری کنندگان با این مسئول، اظهار داشت: نماز جمعه محلی برای تبیین مسائل سیاسی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و غیره است.

وی با اشاره به دیدار اخیر هیأتی بلندپایه از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با رهبر معظم انقلاب، افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری، موضوع فلسطین را قضیه اول جهان اسلام برشمردند و با تمجید از مقاومت شگفت اور ملت فلسطین و گروههای مقاومت تأکید کردند.

 امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه پیروزی بدون مقاومت و مبارزه بدست نمی آید، تصریح کرد: کسانی که در راه خداوند ثابت قدم باشند، وعده پیروزی داده است که با جهاد و تلاش خستگی ناپذیری در تمامی عرصه ها رقم می خورد.

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری موضوع توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس در تنگه جبل الطارق، این اقدام را یک دزدی دریایی آشکار نامید و خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب پس از این رخداد نابخرانه در دیدار با ائمه جمعه کشور وعده دادند که نیروهای مومن پاسخ این اقدام خبیثانه را خواهند داد که خوشبختانه پس از سه روز یک کشتی انگلیسی توسط نیروهای انقلابی و شجاع سپاه پاسداران در خلیج فارس توقیف شد و پیام اقدام ملت ایران به همه نقاط دنیا رسید.

وی با تجلیل از اقدام به موقع سپاه پاسداران در توقیف کشتی انگلیسی و آن را پایان زمان دوران بزن در رو برای کشورهایی همچون انگلستان برشمرد و گفت: کشتی انگلیسی به دلیل تخلف از قوانین بین المللی و همچنین خاموش کردن دستگاههای موقعیت یاب به شکلی افتخارآفرین توقیف شد.

امام جمعه لارستان با اشاره به بازتاب خبر توقیف نفتکش انگلیس در خلیج فارس در رسانه های بین المللی، ادامه داد: با توقیف نفتکش انگلیسی یک تکاپو در این کشور و سران آن ایجاد کرد و براساس نظر تحلیل گران سیاسی کشور انگلیس دچار توطئه «جان بولتون» شد و از طرفی قدرت کشور اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام موسوی خطاب به سران کشور انگلیس با تأکید بر اینکه انگلستان باید از توهم بازگشت به دهه ۱۳۲۰ خارج شود، یادآور شد: زمان تصمیم گیری سفارت خانه های انگلیس برای کشور ایران به پایان رسیده و ملت ایران از مسیر عزتی که در پیش گرفته برنمی گردد و انگلیس چاره ای جز پذیرش ایران مقتدر را ندارد.

وی با تأکید بر اینکه انگلیسی ها باید عادت های دوران استعمار خود را فراموش کنند، بیان کرد: انگلیسی ها باید بدانند که خورشید برای انها در مناطق تحت استعمار انگلیس غروب کرده است.

این مسئول با اشاره به نامه اخیر امام جمعه لارستان خطاب به رئیس جمهور مبنی بر پیگیری دوبانده سازی جاده پرخطر بندرعباس-لار-جهرم، گفت: براساس آخرین اطلاعات این نامه به دست وزیر راه و شهرسازی رسید و پس از تلاشهای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان، شنیده ها حاکی از آن است که تلاش های صورت گرفته اثرات خوبی داشته است.

وی امام جمعه را واسطه ای برای رساندن پیام و درخواست مردم به مسئولان دانست و عنوان کرد: مسئولان محلی نیز واسطه پیگیری از مسئولان بالادستی در راستای اجرایی شدن خواست های مردمی هستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اقدامات همسوی مردم و مسئولان در موضوع پیگیری راههای لارستان نشان داد که می توان با کارهای جهادی و انقلابی به نتیجه رسید و در راستای حل مشکلات گام ویژه برداشت، تصریح کرد: خوشبختانه در این قضیه مسئولان یک تحرک ویژه از خود نشان دادند و با پشتوانه مردم گام های مثبتی برداشته شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “تحرک ویژه مسئولان در موضوع «راه» منجر به نتایج مطلوب شده است”

  1. 700 گفت:

    آنچه موجب نتایج مطلوب شده است تحرک مسئولان نبوده است بلکه مطالبه گری مردم و خون عزیزانشان بوده است. متاسفیم برای نماینده و مسئولانی که بعد از کشته شدن و مطالبه گری مردم دست به تحرک می زنند.

  2. ناشناس گفت:

    پس نشون میده واقعا نماینده تا حالا بی حال و تنبل بوده وگرنه کار نشد نداره ….. مجبوریم هنوز حسنی رو به رختون بکشیم

  3. ناشناس گفت:

    چرا اسمی از مردم برده نمی شود؟ مطالبه گری به حق مردم منجر به تلاش مسوولان شد و گرنه مثل هشت سال قبل سالیان بعد هم هیچ خبری نمی شد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین