سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درخشش هنرمندان لارستانی در دو سالانه ملی هنر‌های تجسمی

فارسی‌ها در هفتمین دو سالانه ملی هنر‌های تجسمی آفرینش خوش درخشیدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، اعضا و مربیان هنرمند کانون فارس توانستند…

فارسی‌ها در هفتمین دو سالانه ملی هنر‌های تجسمی آفرینش خوش درخشیدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، اعضا و مربیان هنرمند کانون فارس توانستند در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سفالگری، هنر‌های بومی و سنتی و خوشنویسی برگزیده و شایسته تقدیر شوند.

در این دوسالانه که با شعار «تمرین زندگی» و موضوع «رنگ مهربانی» برگزار شد، نیایش سرانجام، عرفان خدیور و امیر علی تقوی فرد از مرکز فرهنگی هنری لارستان در بخش نقاشی برگزیده شدند.

اعضای کانون فارس در بخش‌های نقاشی، عکاسی، خوشنویسی و هنر‌های بومی و سنتی موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

لوح تقدیر این جشنواره در بخش‌های نقاشی، سفالگری و هنر‌های بومی و سنتی به ترتیب به فاطمه خلیفه از مرکز فرهنگی هنری آباده، امیر محمد باقری فرد و عرفان صادق‌زاده از مرکز فرهنگی هنری لارستان و فاطمه سادات میرقادری از مرکز فرهنگی هنری اقلید، گیلدا کارگر از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ صفاشهر و مهشید یوسفی و یاسمن تقوی فرد از مراکز فرهنگی هنری سیار جهرم و لارستان تعلق گرفت.

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران، در شش دوره گذشته، این دو سالانه ملی را با هدف بروز استعداد‌های هنری کودکان و نوجوانان، شناسایی و تشویق اعضای مستعد و ایجاد فضایی برای رشد و پرورش استعداد‌های برتر برگزار کرده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین