شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تصویب طرح تعطیلی روز پنجشنبه در کلیه مراکز اداری، آموزشی و قضایی

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تصویب بررسی طرح تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری و آموزشی و قضایی در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها همانند تهران در…

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تصویب بررسی طرح تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری و آموزشی و قضایی در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها همانند تهران در کمیسیون متبوعش خبر داد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از خانه ملت،‌سید حمایت میرزاده عنوان کرد: امروز طرح‌های واصله به کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت که بررسی طرح اصلاح برخی قوانین راجع به وکالت نخستین موضوع مورد بحث در کمیسیون بود که به تصویب رسید.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران نیز دیگر طرح واصله به کمیسیون بود، گفت: موارد ارجاعی این طرح به کمیسیون نیز با اصلاحاتی تصویب شد که بر این اساس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی گاز اجازه تدریس داشتند که این بند توسط اعضای کمیسیون حذف شد. وی افزود: طرح مدیریت تعارض منافع نیز که یکی از ماده‌های آن به کمیسیون مربوط بود نیز به عنوان کمیسیون فرعی در کمیسیون آموزش به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: آخرین طرح بررسی شده در نشست امروز کمیسیون بررسی طرح تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری، آموزشی و قضایی در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها همانند تهران بود که برای تحکیم بنیان خانواده به تصویب رسید.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین