پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

وزير راه يكشنبه در لارستان، سرپرست وزارت ميراث هم دوشنبه به لار مي آيد

وزیر راه و شهرسازی و سرپرست وزارتخانه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در منطقه  حضور خواهند یافت. جعفرپور نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در…

وزیر راه و شهرسازی و سرپرست وزارتخانه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در منطقه  حضور خواهند یافت.

جعفرپور نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در اين خصوص اظهار داشت: مهندس اسلامي وزیر راه و شهرسازی و  دكتر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در روزهای یکشنبه و دوشنبه در لارستان حضور خواهند یافت.

وي در اين خصوص افزود: مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی یک‌شنبه سوم شهریورماه با پرواز مستقیم به لار از جاده هاي لار – بندرعباس و نيز  لار- جهرم بازدید خواهد کرد.
به گزارش ميلادلارستان  به نقل از دفتر نماينده مردم، رئيس كميسيون فرهنگي مجلس افزود: دکتر مونسان معاون سابق رییس جمهور و سرپرست فعلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نيز دوشنبه چهارم شهریورماه‌ در لارستان جهت بازدید و بررسی آثار تاریخی و گردشگری شهرستان های لارستان ، خنج و گراش حضور خواهد یافت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۶:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “وزير راه يكشنبه در لارستان، سرپرست وزارت ميراث هم دوشنبه به لار مي آيد”

  1. جلال گفت:

    با حضور وزير ،بايستي در خصوص جاده مهم و استراتژيک جهرم لار بندرعباس ،بحث نمود .بيست کيلومتر ديگر نيز که ميگويند از قبل تحويل پيمانکاران شده و چند ساليست متوقف است.همچنين ۵۵کيلومتر باقيمانده که قراره مناقصه ان برگزار بشه و خبري نيست کماکان .

  2. محسن گفت:

    در خصوص فرودگاه ، افزایش پروازهای داخلی و خارجی و مجوز حضور دیگر شرکتهای پروازی در فرودگاه لارستان.استقرار پرواز کارگو نیز بایستی اجرایی گردد.
    در خصوص راه همانند قول و وعده وزیر قبلی درمورد دو بانده شدن محور لار بندر نشود که بعد چند سال یک وجب هم لار بندر دو بانده نشده .حتما اینبار دو بانده شده لار جهرم بطول ۵۵ کیلومتر و لار بندر مد نظر قرار بگیرد و نیز بحث راهداری و حمل و نقل جاده ای

  3. محمد گفت:

    یکشنبه لار پرواز مستقیم ندارد که گفتند وزیر با پرواز مستقیم به لار میان

  4. محمد گفت:

    یکشنبه لار پرواز مستقیم ندارد که گفتند وزیر با پرواز مستقیم به لار میان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین