پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری نمایشگاه مد و لباس در هنرسرای شهروند لار

در هفته دولت، توليدات كارگاه خياطي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان به همراه ساير توليدات پوشاك شهرستان، در قالب نمايشگاهي در پارک حاشیه شهرستان لارستان، افتتاح شد. درحاشيه آيين افتتاح اين نمايشگاه…

در هفته دولت، توليدات كارگاه خياطي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان به همراه ساير توليدات پوشاك شهرستان، در قالب نمايشگاهي در پارک حاشیه شهرستان لارستان، افتتاح شد.

درحاشيه آيين افتتاح اين نمايشگاه كه با حضور معاون فرهنگي دانشجويي و معاون علمي دانشگاه آزاد اسلامی لار، رئيس سماي لارستان و برخي از مسئولين ادارات و نهادهاي دولتي حضور داشتند، عبدالله عباسي، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري آنا ضمن گراميداشت هفته دولت گفت: برپايي اين نمايشگاه ها فرصت مناسبي است تا توليدات داخلي، بيشتر در معرض ديد عموم قرار گيرد و مردم ضمن آشنايي با كارگاه هاي توليدي شهرستان در زمينه پوشاك و البسه، باعث رونق اين مجموعه هاي توليدي شوند.

معاون فرهنگي دانشجويي واحد، ادامه داد: بدون ترديد با اتكا به توليد كنندگان داخلي، توجه به توان و پتانسيل هاي درون زا و حمايت از بنگاه ها و توليدات داخلي، مي توان بسياري از مشكلات به وجود آمده را حل كرد و باعث رونق توليد در اين خصوص شد.

عباسي افزود: امروز زمان توجه به جوانان به عنوان سرمايه هاي اصلي كشور است تا بستري مناسب براي تزكيه و تعليم آنان فراهم شده و آنها در محيطی اسلامی تربيت شوند و چرخه اقتصادي كشور را رونق دهند.

عباسي، خاطر نشان كرد: امروز دشمن در يك جنگ نابرابر و در يك تهاجم فرهنگي،  تمام ارزش ها و اعتقادات ما را هدف قرار داده است و مي طلبد كه توليدکنندگان ما با نگاه اسلامي و مطابق با ارزش هاي موجود، پوشاك و لباس و دیگر محصولات خود را توليد و ارائه كنند.

عباسي، در ادامه به توليدات كارگاه اين واحد دانشگاهي اشاره و افزود: اين واحد توليدي با حمايت هاي رياست واحد و تاکید وی بر درآمدهای غیر شهریه ای از ابتدای سال جاری با مدیریت حوزه فرهنگي دانشجويي كار خود را آغاز كرده است.

وی افزود: امروز این کارگاه وابسته به واحد لارستان، پوشاك مدارس، مانتو و لباس هاي بانوان، لباس هاي فرم را توليد كرده و با ياري خداوند متعال، توانسته است نقشي موثري را در اين خصوص ايفا كند.

وي در خاتمه اشاره كرد: در يكي از غرفه های فعال اين نمايشگاه، نمونه كارهاي توليدي كارگاه دانشگاه آزاد اسلامي لارستان با رعايت حفظ ارزش هاي اسلامي در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

اين نمايشگاه به مدت سه روز، توليدات پوشاك شهرستان لارستان را در قالب لباس هاي بانوان در طرح های متفاوت ارائه داد.

خبرنگارآنا: مهدي يزداني

 س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین