شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

“علیرضا کارکن” جوان نام آور لاری رتبه برتر مسابقات جهانی “ناسا” شد

جوان لاری ساکن شهر لار و مدیر کارگروه هوافضای موسسه بیکران هستی و رصدخانه لارستان منتخب مسابقه سازمان فضایی ناسا در پردازش تصاویر تلسکوپ فضایی هابل گردید. به گزارش میلادلارستان مسابقاتی به…

جوان لاری ساکن شهر لار و مدیر کارگروه هوافضای موسسه بیکران هستی و رصدخانه لارستان منتخب مسابقه سازمان فضایی ناسا در پردازش تصاویر تلسکوپ فضایی هابل گردید.

به گزارش میلادلارستان مسابقاتی به صورت سالیانه در ناسا و در سطح جهانی برگزار می شود که تاکنون هیچ ایرانی موفق به کسب عنوان برتر در آن نشده است. اما علیرضا کارکن  جوان شایسته لاری بدون امکانات و حمایت خاص با پشتکار خود توانست به این موفقیت ارزشمند دست یابد و هم اکنون بدون چشم داشت در تیم علمی رصدخانه و موسسه بیکران هستی همچون سایر جوانان دانشمند گمنام در این موسسه و رصدخانه به پژوهش و فعالیت و آموزش به همشهریان خود مشغول می باشد.

در تصاویر زیر اولین تصویر سمت راست مربوط به تصویر ارائه شده از سوی این مهندس جوان لاری می باشد که در بین ۱۵ تصویر برتر سال ۲۰۱۹ این مسابقات قرار گرفته است.

 

 

گفتنی است امسال نیز وی و تیم همکارانش در هفتمین مسابقات کن ست فانتوم (به عنوان نوعی پهپاد) در دانشگاه صنعتی شریف رتبه اول را در کشور کسب نمودند که در سکوت خبری افتخاری کم نظیر برای جامعه علمی لارستان به ارمغان آورده شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to ““علیرضا کارکن” جوان نام آور لاری رتبه برتر مسابقات جهانی “ناسا” شد”

  1. ناشناس گفت:

    احسنت وهزارآفرین برتو افتخار لار سالم وموفق وسربلند باشی خدا وائمه اطهار پشت وپناهت ان شاءالله ماشاءالله لاحول ولا قوة باالله

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین