پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان

۶ پروژه توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، روز…

۶ پروژه توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، روز پنج شنبه ۴ مهرماه و همزمان با هفته دفاع مقدس، طی مراسمی با حضور رئیس و معاونان دانشکده علوم پزشکی لارستان، نماینده مردم در منطقه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر لار، معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، مدیرعامل ورئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت و جمعی از خیران و معتمدان شهر، ۶ پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد.

در این مراسم دکتر کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی، دکتر موسوی خرم امام جمعه، دکتر جعفرپور نماینده مردم منطقه در مجلس و محتاجی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت هرکدام به ترتیب طی سخنانی ضمن قدردانی از همت خیران و تلاش مسئولان نسبت به اقدامات صورت گرفته و پروژه‌های مذکور توضیحاتی ارائه کردند.

سپس مسئولان و معتمدین ابتدا بخش جدید ICU (ICU داخلی( را که با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال تکمیل و تجهیز شده بود افتتاح کردند.

این پروژه که ۱۲ میلیارد ریال آن را خیر محترم حاجیه خانم قاسمی تامین کرده بود در زیر بنای ۴۹۰ متر مربع و با ۱۰ تخت احداث و آماده خدمت دهی به افراد نیازمند خواهد بود.

افتتاح ژنراتور برق اضطراری بیمارستان امام رضا(ع) دومین پروژه، و سومین پروژه، مرکز آموزش مجازی (سالن آکوستیک) دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) بود که در  مساحت ۱۷٫۵ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی افتتاح شد.

همچنین چهارمین پروژه، ساختمان مرکز تحقیقات بیولوژی سلولی و مولکولی در دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) بود که در متراژ ۷۲ مترمربع و با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال برای ساخت و ۵ میلیارد ریال برای تجهیز آن افتتاح شد.

مرکز درمان تخصصی امام حسن مجتبی(ع) پنجمین پروژه ای بود که در این روز افتتاح شد. این پروژه به همت خیر بزرگوار مرحوم حاج محمدعلی صالح پور با اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال و در ۲هزار و ۱۵ متر زیربنای فاز اول و در مساحتی به بزرگی ۵ هزار و ۷۵۰ متر مربع احداث شده است.

مقصد بعدی مسئولان و معتمدین کورده بود که در آنجا کلنگ اورژانس پیش بیمارستانی صددرصد خیرساز به همت خیر گرانقدر قهرمانی از اهالی کورده به زمین زده شد.

قرار است این اورژانس در زیربنایی به مساحت ۱۶۰ متر مربع و با اعتبار ۵ میلیارد ریال احداث شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    اعتراض پرستاران به عدم جذب نیرو توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان را پیگیری کنید

  2. ناشناس گفت:

    اعتراض پرستاران واقعا اعتراض به جا و یکی از دغدغه های آنها پایین آمدن کیفیت ارائه خدمات در آینده به دلیل جذب نیروهای کارآمد در شهرستان‌های دیگر است.چه کسی باید پاسخگوی این سهل انگاری ها شود.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین