پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تعامل مشترک درمانگاه تامین اجتماعی لارستان با دانشکده علوم پزشکی در راستای خدمت به مردم

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی لارستان از پیگیری در خصوص ارائه خدمات به بیماران تامین اجتماعی  در بیمارستان با هزینه ارجاعی از سوی سازمان تامین اجتماعی خبر داد. چندي پيش يكي از…

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی لارستان از پیگیری در خصوص ارائه خدمات به بیماران تامین اجتماعی  در بیمارستان با هزینه ارجاعی از سوی سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

چندي پيش يكي از كاربران ميلادلارستان طي تماس با دفتر نشريه و نيز ارسال پيام به سامانه پيامكي ميلاد لارستان ضمن بيان اينكه  درمانگاه‌هاي تأمين اجتماعي شهرستان‌هاي اطراف بيماران را به بيمارستان‌هاي شهرستان خود ارجاع مي‌دهند تا با هزينه تأمين اجتماعي معالجه يا عمل جراحي شوند، ولي  اين موضوع در لار  هنوز  عملياتي نشده  خواستار پيگيري موضوع گرديد. بر همين اساس خبرنگار ميلاد لارسنان با دكتر زرگري رئیس درمانگاه تامين اجتماعي لارستان طی مصاحبه ای موضوع را جويا شد.

به گزارش میلادلارستان وی در اين باره اظهار داشت:  موضوع ذکر شده در خصوص برخی درمانگاه های تامین اجتماعی صادق است که با بیمارستان ها قرارداد دارند که با هزینه تامین اجتماعی خدمات در بیمارستان صورت گیرد. وی افزود: به عنوان مثال این امر در جهرم انجام شده و در لارستان نیز با توجه به اینکه ساخت بیمارستان تامین اجتماعی با توجه به هزینه های بالا احتمالا زمان بر خواهد بود، تصمیم بر آن شده تا  در جلسه ای در شیراز این پیشنهاد را در خصوص لارستان نیز ارائه نماییم که  برخی خدمات به بیماران تامین اجتماعی  در بیمارستان ولی با هزینه ارجاعی تامین اجتماعی صورت پذیرد.

زرگری افزود: در صورت تحقق این امر هم هزینه بیمار کمتر میشود و هم با توجه به احتمال افزایش میزان مراجعه به بیمارستان امتیاز بیمارستان بیشتر خواهد شد،‌ چرا که برخی هزینه های بیمار توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد. وی در عین حال اظهار داشت: این مورد نیازمند پذیرش و پیگیری از سمت دانشکده علوم پزشکی هم نیز می باشد که با تعامل و همدلی با درمانگاه و سازمان تامین اجتماعی رضایت شهروندان را افزایش دهد. (میلادلارستان:‌البته احتمالا این امر مستلزم افزایش پرسنل پزشکی و پرستاری دانشکده علوم پزشکی نیز خواهد بود.)

زرگری در خصوص  معرفی بیشتر درمانگاه و اطلاع رسانی  بیشتر به همشهریان نیز اظهار داشت: با تعامل صرت گرفته با دانشکده علوم پزشکی  مقرر شده بنرهایی در سطح شهرستان نصب گردد تا خدمات درمانگاه به صورت دقیقتری اطلاع رسانی گردد اگرچه قبلا از طریق پیامکی مردم منطقه در جریان خدمت درمانگاه قرار گرفته اند.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی لارستان در خبری مسرت بخش نیز اظهار داشت: بزودی دستگاه اکوکاردیوگرافی با هزینه خیر در درمانگاه مستقر شده و همچنین مجوز دستگاه عکسبرداری تکی از دندان جهت اقدامات  دندانپزشکی هم گرفته شده و در آینده ای نزدیک این دستگاه هم به مجموعه درمانگاه اضافه خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تعامل مشترک درمانگاه تامین اجتماعی لارستان با دانشکده علوم پزشکی در راستای خدمت به مردم”

  1. ناشناس گفت:

    خدمات تامین اجتاعی از حق بیمه پرداختی تامین میشود . چرا خیر باید دستگاه بخرد ?حق بیمه لاری ها از سایر نقاط کشور کم تر است ؟یک کارفرما لاری که کارگر استخام میکند حق بیمه کمتر از بقیه شهر ها میدهد؟ پس چرا لار باید ساختمان خیر بسازد دستگاه خیر بدهد و بیمارستان تامین اجتماعیبه ارزو دستنیافتنی تبدیل شود ؟ احتمالا یک جایی پول بیمه گزار هدر میرود و پای خیر برای جبرانبه میان می اید .

    • ناشناس گفت:

      اینکه فردی تمایل به انجام کار خیر داره رو نمیشه ایراد گرفت.ولی ایراد جایی بوجود میاد که دولتیها پر رو میشن و میخوان همه کارها رو ثروتمندان لار انجام بدن.در واقع مسئولیت رو از خودشون ساقط کردن و مفتخور شدن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین