پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

موزه گراش را یک خیر جوان می‌سازد

مجموعه‌ی اداره‌ی میراث فرهنگی و موزه جنوب در گراش در زمینی به مساحت دو هزار و ۴۵۰ متر مربع جنب کلانتری گراش ساخته می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مجموعه‌ی اداره‌ی میراث فرهنگی و موزه جنوب در گراش در زمینی به مساحت دو هزار و ۴۵۰ متر مربع جنب کلانتری گراش ساخته می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه، حبیب‌الله مهرابی که از زمان ریاستش در شورای چهارم ساخت این موزه را پیگیری می‌کند، اظهار کرد: هزینه‌ی ساخت این مجموعه از طرف یکی از خیرین جوان گراشی تامین می‌شود و کلنگ ساخت آن بعد از ماه صفر به زمین زده خواهد شد.

وی در مورد زمین واگذارشده به این مجموعه هم توضیح می‌دهد: «این زمین در طرح جامع دارای کاربری اداری است و ما نقشه‌ی این پروژه را با عنوان اداره میراث فرهنگی شهرستان گراش و مجموعه وابسته تهیه کردیم و به اداره کل راه و شهرسازی لارستان و دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی استان فارس مراجعه و تحویل دادیم.

مهرابی تصریح کرد: آن‌ها نیز زمین را بازدید کردند و طرح و نقشه مورد تایید واقع شد. تا در نهایت پس از چهار سال پیگیری مستمر و از بین بردن موانع، با ساخت این مجموعه در این مکان موافقت شد.» در این زمین چند سال پیش کارتینگ راه‌اندازی شده بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین