شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری جلسه تبیین برنامه های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در صحرای باغ

جلسه تبیین برنامه های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره)  با حضور احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، دلاور مدیریت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان لارستان، ستوان دوم محسن…

جلسه تبیین برنامه های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره)  با حضور احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، دلاور مدیریت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان لارستان، ستوان دوم محسن پور فرماندهی حوزه مقاومت بسیج سپاه صاحب الزمان(عج) بخش صحرای باغ، دهیاران و شوراهای اسلامی، در محل سالن جلسات بخشداری صحرای باغ برگزار شد.
در ابتدای جلسه، علمدار بخشدار صحرای باغ ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه ، اظهار داشت: اشتغال زایی مددجویان گام موثری است، چرا که این اقدام کمیته امداد به معنای دوری از کمک بلاعوض و توجه به سازندگی و کمک به اشتغال و تولید جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: باید نقش شوراهای اسلامی و دهیاران در میان مردم بیشتر تبیین شود و مشارکت اقشار مختلف بیش از پیش برجسته و قابل توجه شود تا بتوانیم با مشارکت و همراهی شوراهای اسلامی و دهیاران مشکلات در حوزه اشتغال را حل و موانع را برطرف نماییم.
علمدار، در پایان بیان داشت: خروجی جلسه باید به گونه ای باشد که مباحث مطرح شده در نهایت به چند سیاست و راهکار اجرایی ختم شود. وی همچنین بر تعامل و هم افزایی بین شوراهای اسلامی و دهیاران و کمیته امداد تاکید کرد.
در ادامه، دلاور مدیرت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان لارستان، ضمن قدردانی از تعامل و همکاری شوراهای اسلامی؛ دهیاران؛ دستگاه های اجرایی و بانک ها ی عامل در ایجاد اشتغال با کمیته امداد ، گزارشی از عملکرد این نهاد در خصوص اشتغال زایی در سطح شهرستان ارائه داد.
دلاور، در ادامه مشوق های حمایتی کمیته امداد از کارفرمایان در صورت بکار گیری افراد تحت پوشش این نهاد به عنوان نیروی کار را  مطرح کرد .

وی معافیت بیمه ای سهم کارفرما به مدت ۲ سال و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال به کارفرمایان را از جمله این مشوق ها بیان کرد.
در پایان، شوراهای اسلامی و دهیاران نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص نحوه تعامل و همکاری با کمیته امداد حضرت امام(ره) مطرح کردند.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین