پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

منطقه ویژه فناوری صنعت گاز فارس تاسیس می‌شود

عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون انرژی، محیط زیست، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق بازرگانی فارس گفت: بنا به تصمیم‌های اخذ شده در استان به زودی شرکتی با سهامداران مشخص…

عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون انرژی، محیط زیست، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق بازرگانی فارس گفت: بنا به تصمیم‌های اخذ شده در استان به زودی شرکتی با سهامداران مشخص برای تاسیس منطقه ویژه فناوری صنعت گاز فارس تاسیس خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، نادر طیبی در جلسه کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس، با اشاره به اینکه سال‌هاست بحث راه‌اندازی این منطقه ویژه مطرح است، گفت: پیگیری اجرایی شدن آن در شورای گفت و گوی استان مطرح و تصمیم گیری‌های لازم اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه نیز نامه‌ای به استاندار فارس ارسال شد که موافقت مدیریت ارشد استان را به دنبال داشت، افزود: قرار شد برای تاسیس این منطقه شرکتی با سهامداران مشخص ایجاد شود که مکاتبه با سهامداران نیز انجام شده است.

طیبی اظهار کرد: این شرکت به عنوان مسئول منطقه ویژه فناوری صنعت گاز فارس ثبت می شود که موارد مربوط به این موضوع به صورت متمرکز دنبال شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: منطقه ویژه فناوری صنعت گاز یکی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فارس در حوزه توسعه صنعت گاز است که ما در این کمیسیون این موضوع را به جد پیگیری خواهیم کرد.

او با بیان اینکه رویکرد ما در راه‌اندازی این منطقه بهره گیری از نظر متخصصان و خرد جمعی در استان خواهد بود، ادامه داد: در جلسات متعدد و با حضور کارشناسان مرتبط ابعاد مختلف و موانع پیش روی راه‌اندازی این منطقه ویژه بررسی شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین