پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

فقيهي:اولین و دومین فرماندار گراش را من آوردم؛‌قصد دارم تا حال مردم را خوب نمایم

به گزارش میلاد لارستان  حسين فقيهي  به عنوان چهارمين نفر از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۱۲ آذرماه(سومين روز) و به عنوان نهمين نامزد با حضور در…

به گزارش میلاد لارستان  حسين فقيهي  به عنوان چهارمين نفر از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۱۲ آذرماه(سومين روز) و به عنوان نهمين نامزد با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نويسی کرد.

فقيهي در معرفي خود اظهار داشت: حسين فقيهي هستم و وام دار خون شهدا و علاقه مند هستم در راستاي خواسته هايي كه شهدا داشتند (كه مملكتشان شور و عشق و پيشرفت شود) اكنون با همان هويت و روحيه ورود نموده و تلاش نمايم. وي اظهار داشت: ورود من به عرصه انتخابات تداعي كننده  زماني است كه بسياري شهيدان به جبهه رفته و بسياري آشنايانشان راضي نبوده اند. فعاليت اخير من ” سخنراني علوم روانشناسي ” مي باشد كه بر اساس شخصيت شناسي خود آن را انتخاب كرده ام.

۲کارخانه ام را به تعیلی کشاندند. در حوزه صادرات به وزارت خارجه خورده خواهم گرفت

وي در پاسخ  به اين كه چه پتانسيل مثبتي را در شخصيت خود جهت ورود به عرصه انتخابات مي بينيد به سخنان امام جمعه خنج اشاره نموده و اظهار داشت: امام جمعه خنج مي گويد چه پتانسيلي در سخن تو قرار دارد كه ۱٫۵ ساعت مردم  را ميخكوب به پاي صحبت خود مي كشاني ؟! وي گفت: همچنين  معاون استاندار به جسارت و جرات مثال زدني بنده صحه مي گذارد و لذا اين است كه فرماندار گراش  و شوراي شهر گراش از بنده دل خوشي ندارند و اين يعني مفيد بودن. وي گفت: ” دكتري تخصصي در دوره   DBA مديريت كسب و كار” گرفته ام و ۲۱ سال سابقه كار داشته و صاحب و مالك دو كارخانه هستم كه به خاطر ضعف دولت و مشكلات اقتصادي هر دو تعطيل شده اند. با راه اندازي كارخانه بسته بندي خرما حدود ۶۰  تا ۱۰۰ نفر وارد عرصه كار مي شدنذ و كارخانه فرفورژه نيز در كل منطقه فعاليت مي نموده است و دوست دارم در اين راستا كمك نموده، مشاوره دهم.

فقيهي با اشاره به پتانسيل خفته اقتصادي منطقه و نيز توانمندي صادراتي منطقه به رايزن هاي اقتصادي سفارت های ایران و نيز وزارت خارجه ايراد گرفته بيان داشت: بي شك در صورت انتخاب به عنوان نماينده مردم، فعالیت بیشتر  را از ورارت خارجه خواستار خواهم بود.

قصد دارم تا حال مردم را خوب نمایم

فقيهي در خصوص برنامه هاي كلان خود اظهار داشت: بر خلاف بسياري كانديداها كه اقتصاد و جاده مباحث سیاسی و… برايشان مهم است اما بنده كه يك روانشناس هستم قصد دارم تاحال مردم را خوب نمايم. بنده ” مدير كمپ اعتياد گراش هستم “‌ و وقتی به موضوع مواد مخدر ورود کردم به این نتیجه رسیدم که ۴۰%‌از مردم درگیر مباحث مواد مخدرند و از نیروی انتظامی و قوه قضاییه گله دارم که برخورد مناسب با قاچاقچیان ندارند و برای درست کردن این موضوع که به قانون ربط دارد قصد ورود به قوه مقننه و تغییر قانون دارم. وی اظهار داشت: مباحث بنده به رشد کانون خانواده مرتبط است و در این زمینه به وزارت بهداشت نیز گله دارم که چرا به طب سنتی و طب اسلامی توجه ننموده و با آن مقابله نیز می کنند.

اولین و دومین فرماندار گراش را من آوردم. 

وی گفت: ضمن اینکه سیاسی هستم رئیس ستاد احمدی نژاد بوده ام ولی در هنگام نزدیکی به مشایی و مسائل رودررو ایستادن با رهبری در محل استانداری فارس ضمن این که احمدی نژاد را دیدم با وی برخورد نمودم. به همین دلیل از طرفداران روحانی که اکنون وی را دور زده اند نیز گله دارم که باید در زمینه مشکلات فعلی پاسخگو باشند.

وی اظهار داشت:‌اولین و دومین  فرماندار شهر گراش را بنده آوردم ولی چون ضعیف عمل کردند آنها را برداشتم. فقیهی  بیان  داشت:‌ جناح سیاسی ندارم و رویکردم فقط آرمان و رویکرد شهداست.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین