سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

قابل توجه راهنمایی و رانندگی لار:‌ داستان پر دردسر تعویض پلاک در لارستان

یکی از کاربران میلاد لارستان با ارسال یادداشتی در خصوص موضوع تعویض پلاک در شهر لار از مشکل رفت و آمدهای بی مورد و بدون برنامه ریزی شده و نیز…

یکی از کاربران میلاد لارستان با ارسال یادداشتی در خصوص موضوع تعویض پلاک در شهر لار از مشکل رفت و آمدهای بی مورد و بدون برنامه ریزی شده و نیز عدم انسجام در فعالیت های راهنمایی و رانندگی در این خصوص گلایه نموده و خواستار پیگیری موضوع شده است. متن یادداشت وی به شرح زیر است:

یکی از مشکلاتی که روزانه تعداد زیادی از مردم لارستان با آن مواجه بوده و وقت و انرژی زیادی از مردم می گیرد مسئله تعویض پلاک و مراجعه به اماکن راهنمایی و رانندگی و دفاتر تعویض پلاک بوده و مردم در ساده ترین مورد که اخذ یا تعویض کردن پلاک خودرو شخصی می باشد با مشکلات ذیل روبه رو هستند:

  1. رفت و آمد متعدد از راهنمایی و رانندگی شهرجدید تا دفتر تعویض پلاک و بالعکس و با فاصله نسبتا زیاد ؛حداقل ۶ مرتبه در ساده ترین حالت (در صورت نداشتن هیچگونه مشکل قانونی یا نقص در پرونده)
  2. نبود جای پارک مناسب در هر دو مکان
  3. نبود یک فضای انتظار مناسب و در شان مردم چه در سرمای زمستان و چه در گرمای تابستان بویژه در راهنمایی و رانندگی به طوری که مراجعین در راهنمایی و رانندگی بایست منتظر تایید مدارک و انجام روال اداری پشت یک پنجره آهنی در یک فضای باز بوده که فقط دارای دو صندلی سیمانی برای نشستن می باشد .
  4. برخورد نامناسب بعضی از مامورین راهنمایی و رانندگی با مراجعین (هر چند بعضی اوقات میتوان به ایشان حق داد چرا که خود نیز مکان مناسبی برای خدمت به مراجعان نداشته و با ازدحام جمعیت با مشکلاتی متعددی از قبیل نبود تهویه و نور مناسب و تجهیزات اداری و… دست و پنجه نرم می کنند.)
  5. نبود دستگاه فتوکپی
  6. عدم استفاده از کارتخوان در بعضی از مراحل پرداخت و تقاضای پرداخت پول نقد از مراجعین در دفاتر تعویض پلاک
  7. عدم وجود یک سیستم مکانیزه که گاه جهت یک امضا باید مراجعه کننده از راهنمایی و رانندگی یا بالعکس چندین دفعه در رفت و آمد باشد
  8. نبود دستگاه نوبت شمار در هر دو مکان و بوجود آمدن مشکلاتی برای مراجعین در صفوف

و بسیاری از مشکلات دیگر که دردسرهای فراوانی برای مردم ایجاد نموده است…

برای حل بخش زیادی از این مشکلات به راحتی می توان با تجمیع این اماکن و صرف هزینه هایی بسیار کم مشکلات مردم را  به حداقل رسانده و تسریع در فعالیت ها را منجر شد. این امر در بسیاری شهرستان های فارس نیز به صورت تجمیعی انجام می گیرد.

خواهشمند است راهنمایی و رانندگی لارستان در خصوص موضوع فوق جهت حل مشکل مردم چاره اندیشی نماید.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “قابل توجه راهنمایی و رانندگی لار:‌ داستان پر دردسر تعویض پلاک در لارستان”

  1. لاری دل سوز گفت:

    با سلام.واقعا به موردبسیار خوبی اشاره کردیده ممنون از میلاد لارستان که از درد مردم سخن می گویدراهنمایی ورانندگی باید پیگیر این موضوع مهم شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین