جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رقابت 236 داوطب كارشناسي ارشد پيام نور در لارستان

۳ هزار و ۵۶۷ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور امروز در شیراز، فسا، کازرون و لارستان به رقابت پرداختند. رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: در…

۳ هزار و ۵۶۷ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور امروز در شیراز، فسا، کازرون و لارستان به رقابت پرداختند. رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: در بیستمین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد در استان فارس ۲ هزار و ۵۳۳ نفر در شیراز، ۵۰۵ نفر در فسا، ۲۹۳ نفر در کازرون و ۲۳۶ نفر درلارستان شرکت کردند که از این تعداد ۵۵ درصد شرکت کنندگان خانم‌ها و ۴۵ درصد را آقایان تشکیل میدهند.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد حسن صیف با بیان اینکه نتایج این آزمون در هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد، بیان کرد: پذیرفته شدگان از نیمسال دوم سال جاری در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل خواهند شد. او به برخی از تسهیلات دانشگاه پیام نور برای پذیرفته شدگان نیز اشاره کرد و یادآور شد: دانشجویان پیام نور علاوه برامکان انتخاب دانشگاه شهر سکونت خود به عنوان محل ازمون‌های پایان ترم، از وام شهریه قرض الحسنه نیز برخوردار خواهند بود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین