شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کلاسهای عمومی “نهج البلاغه” خوانی در امامزاده لارستان برگزار می شود

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری کلاسهای عمومی “نهج البلاغه” خوانی در این مکان مقدس خبر داد. سیدیعقوب مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار میلاد…

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری کلاسهای عمومی “نهج البلاغه” خوانی در این مکان مقدس خبر داد.

سیدیعقوب مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه نهج البلاغه یکی از ارزشمندترین کتب اسلامی است، اظهار داشت: این کتاب که شامل خطبه ها، احادیث و حکمت های امیرالمومنین(ع) است، باید مورد مطالعه و توجه جدی ما مسلمانان و شیعیان باشد.

وی با اشاره به اینکه کلاسهای قرایت و تفسیر کتاب نهج البلاغه ازجمعه هفته جاری پس از نماز مغرب و عشاء آغاز بکار می کند، افزود: این کلاس علمی و معنوی از این به بعد، جزء برنامه مستمر و ثابت هفتگی امامزاده لارستان خواهد بود.

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با اذعان به اینکه حجت الاسلام محمدحسین فروغی فر از طلبه های جوان لاری اداره خواهد کرد، ادامه داد: از عموم مردم ولایتمدار لارستان برای شرکت در این کلاس جهت آشنایی و همچنین ترویج معارف علوی دعوت بعمل می آید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین