جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

راه اندازی پرینتر دستگاه رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی در اوز

دستگاه رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی(opg) در اوز  نصب و راه اندازی شد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، وحید علمدار،مدیر بیمارستان…

دستگاه رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی(opg) در اوز  نصب و راه اندازی شد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، وحید علمدار،مدیر بیمارستان اوز،از نصب و راه اندازی پرینتر opg در بخش رادیولوژی این مرکز خبر داد.

علمدار با اعلام این خبر افزود: خرید این پرینتر به همت عبدالحمید امیدوار، خیر و بانی بزرگوار بیمارستان، با اعتباری بالغ بر دویست و بیست و شش میلیون ریال، از جمله عملکردهای بیمارستان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و با هدف افزایش رضایت مراجعه کنندگان در زمینه ارائه پرینت عکس های ‌دندان پزشکی بر روی کلیشه رادیوگرافی است.

وی خاطر نشان کرد: بخش رادیولوژی بیمارستان امیدوار اوز علاوه بر کپی عکس مربوط به فک و دندان با راه اندازی این پرینتر امکان چاپ مستقیم عکس را دارد. گفتنی است دستگاه اصلی عکسبرداری دیجیتال دندان پزشکی چندی پیش با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال ازسوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بودجه دولتی خریداری و به بیمارستان اهداء شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین