سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

4 مسافر لاري و گراشی در بین جان باختگان سانحه هواپيماي اوكرايني

روز گذشته  یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال در شاهد شهر تهران سقوط کرد و همه ۱۷۶ نفر مسافر و خدمه پروازی آن در این حادثه…

روز گذشته  یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال در شاهد شهر تهران سقوط کرد و همه ۱۷۶ نفر مسافر و خدمه پروازی آن در این حادثه ناگوار جان باختند.   طبق گزارشهاي اوليه هواپیمای ۸۰۰-B۷۳۷ به علامت ثبت UR- PSR حدود ساعت ۰۵: ۰۶ دقیقه از محل پارک خود شروع به حرکت کرده و در ساعت ۶:۱۲ دقیقه روز چهارشنبه ۱۸/۱۰/ ۱۳۹۸ از باند پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) به پرواز در آمد. پرواز فوق، تحت کنترل برج مراقبت پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) به اوج گیری ادامه داده و سپس تحویل واحد تقرب پرواز فرودگاه مهرآباد شده و مجاز به اوج گیری تا ارتفاع ۲۶ هزار پا گردیده است. پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۰۶:۱۸ در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از فارس هواپیما دارای ۱۶۷ مسافر و ۹ نفر خدمه پروازی بوده كه ۱۴۶ نفر از مسافران دارای گذرنامه ایرانی، ۱۰ نفر دارای گذرنامه افغانستانی، ۵ نفر دارای گذرنامه کانادایی، ۴ نفر دارای گذرنامه سوئدی و ۲ نفر دارای گذرنامه اکراینی بوده اند. هر ۹ نفر خدمه پرواز، تبعه کشور اوکراین بوده اند.

بنا بر گزارشهاي دريافتي ميلاد لارستان در ميان جان باختگان اين حادثه دلخراش نام ۲ لاري و ۲ گراشي نيز به چشم مي خورد. زينب و محمد حسين اسدي لاري ۲ تن از فرزندان دکتر محسن اسدی لاری مشاور و قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل و نيز سارا و صبا سعادت ۲ تن از فرزندان دکتر عباس سعادت گراشی متاسفانه در بين ۱۶۷ مسافر پرواز بي فرود تهران-كيف بوده اند. 

ميلاد لارستان ضمن تسليت به خانواده هاي داغدار اين عزيزان، از خداوند متعال اجز جزيل براي درگذشتگان و صبر زينبي براي بازماندگان مسئلت مي  نمايد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین