شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح واحد تولیدی کیسه بدون بافت پلاستیکی در لارستان

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار فارس یک تولیدی صنعتی کیسه بدون بافت پلاستیکی چند لایه از پلی اتیلن در لار به افتتاح و بهره…

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار فارس یک تولیدی صنعتی کیسه بدون بافت پلاستیکی چند لایه از پلی اتیلن در لار به افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی، بیان کرد: این واحد صنعتی باسرمایه‌گذاری افزون بر۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده و با بهره برداری از آن برای نفر۱۰ اشتغال ایجاد شده است.

احد فتوحی با بیان اینکه این واحد صنعتی ظرفیت تولید روزانه یک تن محصول شامل انواع کیسه‌های پلاستیکی و چند لایه را دارد، افزود: در دهه مبارک فجر امسال بیش از ۲۴طرح صنعتی و عمرانی با اعتباری افزون بر ۶۰۰میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۰نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری می‌رسد.

او همچنین با اشاره به افزایش استقبال سرمایه گذاران در شهرک صنعتی لار، گفت: این شهرک صنعتی دارای ۸۳هکتارمساحت و ۶۰هکتار زمین صنعتی است که تاکنون ۱۴۰قراردادسرمایه گذاری با سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه ۸۳واحد صنعتی وتولیدی با اشتغال ۸۹۰نفردر این شهرک صنعتی، پروانه بهره برداری دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: سایر قراردادها نیز در مرحله ساخت وساز قراردارند.

فتوحی افزود: باتوجه به در آستانه تکمیل بودن این شهرک صنعتی، طرح توسعه آن در دستور کار قرارگرفته است.

او با بیان اینکه در فاز نخست طرح توسعه ۱۵هکتاری انجام شده و در مراحل بعدی نیز به دنبال الحاق اراضی همجوار برای اجرای طرح توسعه هستیم، عنوان کرد: این شهرک صنعتی دارای تمام امکانات زیربنایی وزیرساختی است وآماده جذب سرمایه گذاران است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین