شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در عمادشهر

مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن با حضور احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، سید احمد قتالی امام جمعه عمادشهر، فرماندهان نظامی و انتظامی،رؤسای ادارات، اعضای شوراهای اسلامی ، فرهنگیان و دانش آموزان و…

مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن با حضور احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، سید احمد قتالی امام جمعه عمادشهر، فرماندهان نظامی و انتظامی،رؤسای ادارات، اعضای شوراهای اسلامی ، فرهنگیان و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم همزمان با سراسر کشور در عمادشهر برگزار گردید .

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری صحرای باغ، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ در جمع راهپیمایی کنندگان ۲۲ بهمن پس از اهدا سلام به روح پر فتوح شهدا و امام شهدا و آرزوی صحت ، سلامتی و طول عمر با عزت و با برکت برای مقام معظم رهبری و آرزوی خدمت گزاری برای خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی مقارن شده است با چهلمین روز از شهادت سردار شهید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی که به شکلی کاملا ناجوانمردانه در تاریکی شب توسط رژیم جهان خوار آمریکا به شهادت رسید اما خون شهید سلیمانی حیاتی تازه در رگ های پیکره ی امت اسلام جاری ساخت و استکبار باید بداند که شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی زنده تر است .

بخشدار صحرای باغ، ضمن تشکر از حضور مردم بخش صحرای باغ در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت حضور شما در راهپیمایی امروز در واقع سیلی محکم به آمریکا و اسرائیل جنایت کار است .

وی در ادامه گفت: چهل و یک سال پیش در حالی که جهان متمدن درگیر جنگ سرد شرق و غرب بود و ارزش های انسانی و خداباوری را کنار زده بود امام خمینی رهبر جریانی شد که جهان مادی پرست شرق و غرب را به تکانه انداخت و انقلاب را که جان مایه آن حفظ ارزش های انسانی و کرامت نسل بشر بود به پیروزی رساند .

بخشدار صحرای باغ، ادامه داد: کینه توزی امروز جهان غرب علیه جمهوری اسلامی ایران به خاطر این است که انقلاب اسلامی هیمنه استکبار را در هم شکسته است .

وی با بیان اینکه حجم تحریم هایی را که بر ملت و کشور ما تحمیل شد شاید اگر بر هر کشور دیگری اعمال می شد، آن را به سوی اضمحلال کامل پیش می برد، بیان داشت صبر و استقامت شما مردم همیشه در صحنه باعث شده است که تمامی توطئه ها و کینه توزی های دشمنان نقش بر آب شود و خداوند باری تعالی این صبر و استقامت را بی پاسخ نمی گذارد .

بخشدار صحرای باغ با اشاره به موفقیت های چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت علی رغم تمام تحریم ها و فشارهای ظالمانه ملت ایران ثابت و استوار در حال فتح قله های علمی در جهان است .

پیشرفت های علوم هوا و فضا، پیشرفت های عرصه پزشکی و … همه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، خون مقدس شهدا ، درایت های مقام معظم رهبری و همراهی شما مردم صبور می باشد .

بخشدار صحرای باغ در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس دوازدهم گفت: امیدواریم همان گونه که با حضور خود در راهپیمایی، همراهی خود را با نظام و انقلاب نشان دادید با حضور در پای صندوق های رای نیز برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیافزایید. امیدواریم در ۲ اسفند ماه انتخاباتی خوب و شایسته و با مشارکت حداکثری در بخش صحرای باغ برگزار گردد .

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین