پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تایید صلاحیت ۳۵۵ نامزد انتخابات مجلس در فارس

صلاحیت ۳۵۵ نامزد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان فارس به تایید نهایی رسید . رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان فارس گفت: این تعداد داوطلب تایید صلاحیت…

صلاحیت ۳۵۵ نامزد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان فارس به تایید نهایی رسید . رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان فارس گفت: این تعداد داوطلب تایید صلاحیت شده از بین ۹۲۴ داوطلب ثبت نام شده، انتخاب شده اند . او ادامه داد: ۳۵ داوطلب در این مدت، حوزه انتخابی خود را از حوزه‌های انتخابی سایر استان‌ها به حوزه‌های فارس تغییر دادند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری صداو سیما رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان فارس گفت: تبلیغات انتخاباتی داوطلبان از ساعت ۸ صبح روز ۲۴ بهمن آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه خواهد داشت. جوکار افزود: داوطلبان در یک هفته فرصت تبلیغات، رعایت قانون تبلیغات را مدنظر داشته باشند و تخلف و جرمی را در این ایام انجام ندهند چرا که قطعا با تخلفات احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان فارس با بیان اینکه انتخابات اولین میان دوره‌ای مجلس خبرگان همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، گفت: ۲ نفر از داوطلبان برای انتخابات خبرگان رهبری رقابت خواهند کرد. جوکار بیان کرد: حدود ۱۲ هزار شبکه نظارتی کار نظارت بر انتخابات امسال را بر عهده خواهند داشت.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز ۲ اسفند در ۳ هزار و ۲۲۷ شعبه اخذ رای در استان فارس برگزار می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین