شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

توضیحات اسماعیلی در خصوص جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان لارستان

 معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان همزمان با  آغاز فعالیت دانشگاه فرهنگیان لارستان به جزئیات بیشتری در این خصوص و نحوه جذب دانشجو اشاره نمود. به گزارش…

 معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان همزمان با  آغاز فعالیت دانشگاه فرهنگیان لارستان به جزئیات بیشتری در این خصوص و نحوه جذب دانشجو اشاره نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش لارستان مهدی اسماعیلی بیان داشت: در فجر چهل و یکم انقلاب اسلامی  و با مجوز ریاست دانشگاه  دکتر خنیفر نخستین گروه از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان لارستان  نیمسال تحصیلی خود را (بهمن ۹۸)در لارستان آغاز نموده اند.

مسئول راه اندای دانشگاه فرهنگیان لارستان  افزود:  با تصویب هیئت امنا، تایید سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و نامه شماره ۲/۲۵۴۲۳۷ مورخ ۹۸/۹/۲۵معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از طریق  آزمون سراسری سال۱۳۹۹_۱۴۰۰ ، با اهداف تامین و تربیت معلمان، مدیران ،مربیان کارکنان و پژوهشگران مومن و متعهد  و نیز مرتفع نمودن کمبود نیروهای انسانی مورد نیاز ادارات آموزش و پرورش استان خصوصاً جنوب فارس و با عنایت به  ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان منطقه ،امکان تحصیل دانشجویان در کنار خانواده و کاهش هزینه های دوران تحصیل دانشجویان،  پذیرش دانشجو  در مقطع کارشناسی در رشته آموزش ابتدایی در دانشگاه فرهنگیان لارستان انجام خواهد گرفت.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “توضیحات اسماعیلی در خصوص جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    با سلام،دست جناب آقای فیاض پور درد نکنه که تمام کارای دانشگاه فرهنگیان را انجام داد و کار به نام اسماعیلی تمام شد. فیاض پور اداره لار را واقعا به نام کرد،ان شاءالله هر جا هست موفق و موید باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین