پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پزشكان و پرستاران در سنگر مقدم حمله به كرونا

با ورود ناگهاني كرونا به قم، شهرستان‌ها و مراكز مختلف ديگر كشور آرام آرام به اين ويروس نحس مبتلا و اضطراب در ميان مبتلايان و مردم دوچندان گرديد. هرچند آمارها…

با ورود ناگهاني كرونا به قم، شهرستان‌ها و مراكز مختلف ديگر كشور آرام آرام به اين ويروس نحس مبتلا و اضطراب در ميان مبتلايان و مردم دوچندان گرديد.

هرچند آمارها نشان مي‌دهد كه آنفلوانزاي آمريكا ۲۰ برابر كروناي كنوني تلفات داده ولي مسأله كرونا اضطرابش بيش از تحقق آن است و همه را بيش از ابتلا، به ترسي گسترده مبتلا نموده، غافل از اين كه اولاً كشور ما كشوري نيست كه از نظر امكانات پزشكي، آنچنان كمبودي داشته باشد، ثانياً ايران اسلامي از نظر طبابت، جامعه حاذق و وارسته‌اي است كه با هوشياري و فراست، اين مشكل هم به ياري خداوند منان حل مي‌شود و مردم ما بهار طبيعت امسال نيز به خوبي سپري خواهند نمود.

اما اين چند صباحي كه دوره حساس آن است و اوج آن نیز به ياري خداوند سپري مي‌گردد و سپس منتظر فروكش نمودن خطرات آن خواهيم بود.

در اينجا لازم مي‌دانيم از جامعه پزشكان و پرستاران تشكر نماييم و از آنان درخواست كنيم كه اطلاعات خويش را در مورد اين بيماري، دوچندان نموده كه در صورت مشاهده با علم كافي و دانش وافي به مداواي بيماران اقدام نمايند. بديهي است تلاش اين عزيزان از ناحيه خداوند ارزشمند بوده و مأ‌جور خواهند بود و فعاليت آنان موجب آرامش در خانواده‌ها و جامعه خواهد شد.

موفق و مويد و پيروز باشيد

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین